DSpace talpykla

Naršyti pagal pavadinimą

Naršyti pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Kunelytė, Jovita (2020-06-26)
    Teorinėje dalyje aptariama konkurencijos ir konkurencingumo samprata, ją lemiantys veiksniai. Taip pat aptariama marketingo samprata bei kokiomis marketingo priemonėmis didinamas konkurencingumas. Analitinėje darbo dalyje ...
  • Burinskas, Aidas (2022-06-15)
    Teorinėje darbo dalyje analizuojama įvairių autorių nuomonė, susijusi su krovinių pervežimo valdymu, bendrąja logistikos grandine ir transportavimo atlikimu. Analitinėje darbo dalyje yra supažindinama su įmonės išorine ...
  • Pukevičiūtė, Gabija (2020-06-29)
    Teorinėje dalyje aptariama paslaugos samprata, paslaugų kokybės gerinimo būdai. Analitinėje dalyje atlikta įmonės veiklos charakteristika, mikro ir makro aplinkų analizė, pateikiama SSGG analizė ir vartotojų nuomonės ...
  • Pryšmantaitė, Jovita (2019-06-11)
    Teorinėje dalyje išanalizuojami marketingo apibrėžimai, pateikiama marketingo komplekso reikšmė. Aprašomos svarbiausios rėmimo komplekso sąvokos ir kiekvieno elemento sudedamosios dalys. Pateikiami pavyzdžiai, nauda ...
  • Zimblys, Liudvikas; Toliušis, Paulius (2020-06)
    Darbo tema yra aktuali, nes degalinėms, veikiančioms konkurencinės rinkos sąlygomis, kuomet kiekvienas vartotojas gali laivai rinktis kur pirkti, svarbu įvairiomis priemonėmis didinti savo konkurencingumą rinkoje, tam, kad ...
  • Budvytis, Paulius Jonas (2024-06-13)
    Pirmojoje, teorinėje dalyje, nagrinėjama verslas verslui (B2B) sektoriaus samprata, akcentuojant naujų klientų pritraukimo svarbą ir įvairių rinkodaros strategijų taikymą siekiant šio tikslo. Analitinėje dalyje yra aprašoma ...
  • Sadovskis, Eimantas (2020-06-25)
    Teorinėje dalyje aptariamos pardavimų ir prekybos sampratos, nagrinėjama kokią įtaką pardavimai daro įmonėje, aptariami svarbiausi pardavimo skatinimo marketingo priemonėmis metodai bei nagrinėjama vartotojų elgsena. ...
  • Murauskaitė, Jorūnė; Raškauskas, Edvinas (2019-06-13)
    Teorinėje šio darbo dalyje pateikiama informacija apie organizacijos įvaizdžio sampratą skirtingų mokslinės literatūros autorių požiūriu. Taip pat palyginami skirtingi organizacijos įvaizdžio kūrimo modeliai. Analitinėje ...
  • Dzimidavičiūtė, Laura (2018-07)
    Mano baigiamojo darbo tema – UAB „Rūta“ pakuočių dizainas. Šia tema buvo sukurta vienos konstrukcijos, bet kintančių grafinės išraiškos pakuočių sistema su apibendrinančiu maišeliu, kaip pasiūlymas atnaujinti esamas UAB ...
  • Norutytė, Edita (2018-07)
    Baigiamojo darbo tema yra UAB “Rūta” šventinės saldainių pakuotės skirtos Šv. Velykų rinkiniams. Šia tema buvo sukurta išskirtinė konstrukcija ir grafikos pakuočių sistema, kaip konceptualus pasiūlymas UAB “Rūta” saldainių ...
  • Škalaberdaitė, Ugnė; Valionis, Simonas (2024-06-19)
    Pirmojoje darbo dalyje aptariami teoriniai įmonės valdymo aspektai, susiję su darbe analizuojama problema. Antrojoje, analitinėje, darbo dalyje nagrinėjami įmonės UAB „Ryzas logistics“ logistiniai procesai. Trečiojoje ...
  • Nedzvedzkas, Dainius (2020-06-26)
    Teorinėje darbo dalyje analizuojami teoriniai klientų lojalumo didinimo aspektai. Antroje darbo dalyje pateikiama parengta metodologija, analizuojami anketinės apklausos metu gauti duomenys, šie susisteminami, pateikiamos ...
  • Krašinskaitė, Deimantė (2022-06-09)
    Pirmoje baigiamojo darbo dalyje yra atliekama mokslinė literatūros analizė, išnagrinėjama kas yra įvaizdis, jo sudedamosios dalys, B2B įmonės įvaizdžio ypatumai bei įvaizdžio kūrimas ir jo stiprinimo etapai. Antroje ...
  • Giedrikas, Valdas (2024-06-18)
    Teorinėje dalyje yra analizuojami logistikos procesai, sandėliavimo veikla, jų reikšmė įmonėms ir sandėlių tipai. Taip pat pirmoje darbo dalyje buvo analizuojami sandėliavimo veiklos tobulinimo metodai ir sandėlio valdymo ...
  • Stulginskaitė, Evelina; Pavilenis, Laymonas (2021-05-27)
    Nuolat kintančios verslo sąlygos, konkurencijos rinkoje didėjimas, skatina naudojamos marketingo komunikacijos, kuria siekiama prisiderinti prie kliento poreikių, informuoti juos ir pritraukti, skatinti jų lojalumą, plėtrą ...
  • Alekna, Ainis (2021-06-15)
    Pirmame skyriuje aptariama marketingo komunikacija socialinėje žiniasklaidoje. Antrame skyriuje pateikiami UAB „Serfas“ marketingo komunikacijų tyrimo rezultatai. Trečiame pateikiami marketingo komunikacijų socialinėje ...
  • Palavenis, Lukas (2023-06-08)
    Teorinėje dalyje apibrėžiama marketingo komunikacijų ir integruotų marketingo komunikacijų samprata, jų priemonės, daroma įtaka vartotojų elgsenai bei planavimas. Analitinėje dalyje apibūdinama UAB ,,Spalvotos pramogos“ ...
  • Galminas, Ignas (2020-06-23)
    Kiekviena įmonė privalo turėti planą, kuris apima įmonės misijos, vizijos, nustatymą, įvaizdžio formavimą; marketingo situacijos tyrimą: stiprybių, silpnybių, grėsmių ir galimybių analizę, jos apibendrinimo ir pateikimo ...
  • Krikštanaitė, Paulina (2022-06-15)
    Pirmoje darbo dalyje remiamasi moksliniais šaltiniais aprašoma logistikos samprata, logistikos sritys. Apibrėžiama paslaugos samprata ir jos klasifikavimas. Pateikiami kokybės apibrėžimai. Taip pat teorinėje dalyje ...
  • Bacvinkaitė, Sandra (2021-06-15)
    Teorinėje dalyje aptariama paslaugos ir paslaugos kokybės sąvokos ir savybės, aprašomi skirtingi paslaugų kokybės vertinimo modeliai. Analitinėje dalyje aprašomos įmonės paslaugos verslui, kokybės tyrimo metodai, gauti ...