Santrauka:
Pirmoje baigiamojo darbo dalyje yra atliekama mokslinė literatūros
analizė, išnagrinėjama kas yra įvaizdis, jo sudedamosios dalys, B2B įmonės įvaizdžio ypatumai bei
įvaizdžio kūrimas ir jo stiprinimo etapai. Antroje dalyje yra analizuojama UAB ,,Sanitex“ įvaizdis
B2B segmente, nagrinėjamos sudedamosios dalys. Atliekamas kiekybinis tyrimas, kurio metu
siekiama sužinoti, kuri įmonės įvaizdžio sudedamoji dalis sukuria mažiausią vertę. Galiausiai trečioje
dalyje yra pateikiama rekomendacijos ir sprendimai, kaip stiprinti įmonės įvaizdžio silpniausią vietą. Darbo problema – Tam, kad UAB ,,Sanitex” sėkmingai vykdytų savo veiklą rinkoje,
neužtenka turėti gerus finansinius rezultatus, reikia rūpintis ir savo įmonės įvaizdžiu, formuoti bei
nuolatos kryptingai jį tobulinti bei stiprinti. Įmonė labiausiai orientuojasi į verslas verslui segmentą,
tačiau šiam segmentui neturi specialių veiksnių plano, kuris stiprintų UAB ,,Sanitex“ įvaizdį. Iš to
kyla klausimas, kokiomis priemonėmis UAB ,,Sanitex“ galėtų stiprinti įvaizdį verslas verslui
segmente?
Darbo tikslas – Pateikti UAB „Sanitex“ įvaizdžio stiprinimo sprendimus verslas verslui
segmente.
Description:
In the first part of the final work, a scientific analysis of
the literature is performed, during which it is clarified what is the image, its components, the
peculiarities of the B2B company's image and image creation and its strengthening stages. In the
second part, the image of UAB ”Sanitex“ in the B2B segment and the components are analyzed. A
quantitative study is conducted to find out which component of a company’s image creates the least
value. Finally, the third part provides recommendations and solutions on how to strengthen the
weakest point of the company's image. The main problem of the BA thesis - In order for UAB ”Sanitex” to successfully carry out
its activities in the market, it is not enough to have good financial results; The company mainly
focuses on the business-to-business segment, but there are no plans for special factors that would
strengthen the image of UAB ”Sanitex”. The question is, by what means could UAB ”Sanitex”
strengthen its image in the business-to-business segment
The aim of the BA thesis - To provide UAB ”Sanitex” image strengthening solutions in the
business to business segment.