DSpace talpykla

UAB ,,Sanitex“ įvaizdžio stiprinimas verslas verslui segmente

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Krašinskaitė, Deimantė
dc.date.accessioned 2022-07-28T11:22:03Z
dc.date.available 2022-07-28T11:22:03Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6119
dc.description In the first part of the final work, a scientific analysis of the literature is performed, during which it is clarified what is the image, its components, the peculiarities of the B2B company's image and image creation and its strengthening stages. In the second part, the image of UAB ”Sanitex“ in the B2B segment and the components are analyzed. A quantitative study is conducted to find out which component of a company’s image creates the least value. Finally, the third part provides recommendations and solutions on how to strengthen the weakest point of the company's image. The main problem of the BA thesis - In order for UAB ”Sanitex” to successfully carry out its activities in the market, it is not enough to have good financial results; The company mainly focuses on the business-to-business segment, but there are no plans for special factors that would strengthen the image of UAB ”Sanitex”. The question is, by what means could UAB ”Sanitex” strengthen its image in the business-to-business segment The aim of the BA thesis - To provide UAB ”Sanitex” image strengthening solutions in the business to business segment. en_US
dc.description.abstract Pirmoje baigiamojo darbo dalyje yra atliekama mokslinė literatūros analizė, išnagrinėjama kas yra įvaizdis, jo sudedamosios dalys, B2B įmonės įvaizdžio ypatumai bei įvaizdžio kūrimas ir jo stiprinimo etapai. Antroje dalyje yra analizuojama UAB ,,Sanitex“ įvaizdis B2B segmente, nagrinėjamos sudedamosios dalys. Atliekamas kiekybinis tyrimas, kurio metu siekiama sužinoti, kuri įmonės įvaizdžio sudedamoji dalis sukuria mažiausią vertę. Galiausiai trečioje dalyje yra pateikiama rekomendacijos ir sprendimai, kaip stiprinti įmonės įvaizdžio silpniausią vietą. Darbo problema – Tam, kad UAB ,,Sanitex” sėkmingai vykdytų savo veiklą rinkoje, neužtenka turėti gerus finansinius rezultatus, reikia rūpintis ir savo įmonės įvaizdžiu, formuoti bei nuolatos kryptingai jį tobulinti bei stiprinti. Įmonė labiausiai orientuojasi į verslas verslui segmentą, tačiau šiam segmentui neturi specialių veiksnių plano, kuris stiprintų UAB ,,Sanitex“ įvaizdį. Iš to kyla klausimas, kokiomis priemonėmis UAB ,,Sanitex“ galėtų stiprinti įvaizdį verslas verslui segmente? Darbo tikslas – Pateikti UAB „Sanitex“ įvaizdžio stiprinimo sprendimus verslas verslui segmente. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įvaizdis, stiprinimas, verslas verslui segmente. en_US
dc.title UAB ,,Sanitex“ įvaizdžio stiprinimas verslas verslui segmente en_US
dc.title.alternative Strengthening the Image of Sanitex, UAB in B2B Segment en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra