Santrauka:
Pirmoje darbo dalyje remiamasi moksliniais šaltiniais aprašoma
logistikos samprata, logistikos sritys. Apibrėžiama paslaugos samprata ir jos klasifikavimas.
Pateikiami kokybės apibrėžimai. Taip pat teorinėje dalyje aprašoma apie transportavimo svarbą
logistinėms įmonėms, transportavimo būdai, uždaviniai. Antroje dalyje yra analizuojama informacija
apie įmonės veiklą, teikiamas paslaugas. Išanalizuoti įmonės UAB ,,Sukutis” transportavimo
ypatumai, logistiniai procesai, veiklos organizavimo kryptys. Atliktas įmonės darbuotojų ir vadovo
pusiau struktūruotas interviu, kurio pagalba yra atskleidžiama pagrindinė problema vyraujanti įmonės
viduje, lemiančios paslaugų kokybės suprastėjimą, klientų nepasitenkinimą teikiamomis
paslaugomis. Taip pat yra atliekama ir klientų anketinė apklausa naudojant SERVQUAL metodą.
Susisteminus visus interviu ir apklausos duomenis yra pateikiami problemos sprendimo būdai.
Trečioje dalyje yra pateikiami siūlymai kaip pagerinti UAB ,,Sukutis” įmonės teikiamų paslaugų
kokybę. Darbo problema. Norint išlikti konkurencingoje transporto logistikos įmonių rinkoje,
įmonė turi nuolatos stebėti savo teikiamų paslaugų kokybę, analizuoti logistinę veiklą. Atskirų
logistinių procesų teikimo galimybių gerinimas padeda pasiekti reikiamus klientų poreikius,
optimaliai išnaudoti turimus resursus ir padidinti einamą pelną. Todėl galima išskirti vyraujančią
problemą – kokiomis priemonėmis galima pagerinti įmonės UAB ,,Sukutis“ teikiamų logistinių
paslaugų kokybę.
Darbo tikslas. Išanalizuoti UAB ,,Sukutis“ teikiamas paslaugas ir pasiūlyti variantus
kaip pagerinti teikiamų paslaugų kokybę.
Description:
The first part of the work is based on scientific sources, describes the
concept of logistics, areas of logistics. The concept of service and its classification is defined. Quality
definitions are provided. The theoretical part also describes the importance of transportation for
logistics companies, transportation methods, tasks. The second part analyzes the information about
the company's activities and services. The peculiarities of the transportation of the company UAB
Sukutis, logistic processes, directions of activity organization are analyzed. A semi-structured
interview was conducted between the company's employees and the manager, with the help of which
the main problem prevailing within the company, which leads to the deterioration of service quality
and customer dissatisfaction with the provided services, is revealed. A customer survey using the
SERVQUAL method is also conducted. After all the data of the interview and the survey have been
systematized, the solutions to the problem are presented. The third part presents suggestions on how
to improve the quality of services provided by UAB Sukutis. The aim of the professional BA thesis. Analyze the services provided by UAB Sukutis
and offer options on how to improve the quality of services provided.
Methods of the professional BA thesis. Analysis of scientific literature, publicly
available information and data provided by the company, questionnaire survey and its analysis,
interviews