DSpace talpykla

UAB ,,Sukutis“ logistikos paslaugų kokybės tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Krikštanaitė, Paulina
dc.date.accessioned 2022-07-15T11:37:28Z
dc.date.available 2022-07-15T11:37:28Z
dc.date.issued 2022-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5926
dc.description The first part of the work is based on scientific sources, describes the concept of logistics, areas of logistics. The concept of service and its classification is defined. Quality definitions are provided. The theoretical part also describes the importance of transportation for logistics companies, transportation methods, tasks. The second part analyzes the information about the company's activities and services. The peculiarities of the transportation of the company UAB Sukutis, logistic processes, directions of activity organization are analyzed. A semi-structured interview was conducted between the company's employees and the manager, with the help of which the main problem prevailing within the company, which leads to the deterioration of service quality and customer dissatisfaction with the provided services, is revealed. A customer survey using the SERVQUAL method is also conducted. After all the data of the interview and the survey have been systematized, the solutions to the problem are presented. The third part presents suggestions on how to improve the quality of services provided by UAB Sukutis. The aim of the professional BA thesis. Analyze the services provided by UAB Sukutis and offer options on how to improve the quality of services provided. Methods of the professional BA thesis. Analysis of scientific literature, publicly available information and data provided by the company, questionnaire survey and its analysis, interviews en_US
dc.description.abstract Pirmoje darbo dalyje remiamasi moksliniais šaltiniais aprašoma logistikos samprata, logistikos sritys. Apibrėžiama paslaugos samprata ir jos klasifikavimas. Pateikiami kokybės apibrėžimai. Taip pat teorinėje dalyje aprašoma apie transportavimo svarbą logistinėms įmonėms, transportavimo būdai, uždaviniai. Antroje dalyje yra analizuojama informacija apie įmonės veiklą, teikiamas paslaugas. Išanalizuoti įmonės UAB ,,Sukutis” transportavimo ypatumai, logistiniai procesai, veiklos organizavimo kryptys. Atliktas įmonės darbuotojų ir vadovo pusiau struktūruotas interviu, kurio pagalba yra atskleidžiama pagrindinė problema vyraujanti įmonės viduje, lemiančios paslaugų kokybės suprastėjimą, klientų nepasitenkinimą teikiamomis paslaugomis. Taip pat yra atliekama ir klientų anketinė apklausa naudojant SERVQUAL metodą. Susisteminus visus interviu ir apklausos duomenis yra pateikiami problemos sprendimo būdai. Trečioje dalyje yra pateikiami siūlymai kaip pagerinti UAB ,,Sukutis” įmonės teikiamų paslaugų kokybę. Darbo problema. Norint išlikti konkurencingoje transporto logistikos įmonių rinkoje, įmonė turi nuolatos stebėti savo teikiamų paslaugų kokybę, analizuoti logistinę veiklą. Atskirų logistinių procesų teikimo galimybių gerinimas padeda pasiekti reikiamus klientų poreikius, optimaliai išnaudoti turimus resursus ir padidinti einamą pelną. Todėl galima išskirti vyraujančią problemą – kokiomis priemonėmis galima pagerinti įmonės UAB ,,Sukutis“ teikiamų logistinių paslaugų kokybę. Darbo tikslas. Išanalizuoti UAB ,,Sukutis“ teikiamas paslaugas ir pasiūlyti variantus kaip pagerinti teikiamų paslaugų kokybę. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Logistikos paslaugos,kokybė, tobulinimas. en_US
dc.title UAB ,,Sukutis“ logistikos paslaugų kokybės tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Logistics Services’ Quality in SUKUTIS, UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra