Santrauka:
Teorinėje šio darbo dalyje pateikiama informacija apie organizacijos įvaizdžio sampratą skirtingų mokslinės literatūros autorių požiūriu. Taip pat palyginami skirtingi organizacijos įvaizdžio kūrimo modeliai. Analitinėje šio tyrimo dalyje aprašomos UAB „Rimi Lietuva“ charakteristikos, taip pat aprašomi sudaryti tyrimo instrumentai. Analitinėje dalyje taip pat pateikiama statistinė surinktų duomenų analizė bei interpretuojami gauti rezultatai. Paskutiniame šio darbo skyriuje pateikiami organizacijos įvaizdžio tobulinimo pasiūlymai.
Description:
The theoretical part of this paper provides information on the concept of an organization's image from the point of view of different authors of scientific literature. It also compares different models of organization image creation. The analytical part of this research describes the characteristics of UAB „Rimi Lietuva“, as well as describes the research instruments. The analytical part also provides statistical analysis of collected data and interpretation of the obtained results. The last section of this paper presents suggestions for improving the organization's image.