DSpace talpykla

Naršyti pagal pavadinimą

Naršyti pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Lapinskaitė, Kamilė (2022-06-15)
    Pirmojoje dalyje pagrindžiama temos problematika analizuojant žaliąją logistiką teoriniais aspektais. Antroje dalyje analizuojama vidinė UAB „Hoptrans“ aplinka bei tyrimo rezultatai. Trečioje dalyje pateikiama rekomendacijos ...
  • Jovaišaitė, Lauryna (2023-06-06)
    Teorinėje dalyje aptariama paslaugos samprata, jos tipai ir savybės, naujos paslaugos kūrimo priežastys, naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo strategijos, bei mobiliosios programėlės samprata. Analitinėje darbo dalyje ...
  • Alčauskas, Mantas (2021-06-07)
    Teorinėje dalyje aptariami pardavimų skatinimo priemonių ypatumai, identifikuojamos pardavimų skatinimo strategijos bei metodai. Analitinėje darbo dalyje pateikiami tyrimo rezultatai. Projektinėje dalyje interpretuojami ...
  • Orechovas, Arnas (2018-06)
    Elektroninės parduotuvės sutaupo brangų žmonių laiką, bei leidžia apsipirkti neišeinant iš namų. Kadangi šiuolaikiniame gyvenime yra didelis tempas, dėl to galimybė pirkti internetu vartotojui gali palengvinti kasdienybę.
  • Matulevičiūtė, Santa (2018-06)
    Teorinėje darbo dalyje analizuojamas skirtingų autorių požiūris į marketingo kompleksą. Analitinėje darbo dalyje pateikiama UAB ,,ICECO ledai“ veikla, darbuotojų statistiniai duomenys, įmonės išorinės ir vidinės aplinkos ...
  • Zabelavičius, Tomas; Balaišis, Jonas (2022-06-07)
    Teorinėje dalyje analizuojami plėtros proceso etapai bei jos sąvoka, visi teisiniai Europos Sąjungos niuansai, kurie gali kelti problemų plečiantis, taip pat Incoterms svarba įmonės veikloje. Analitinėje dalyje nagrinėjama ...
  • Sorakaitė, Gabrielė (2019-06-11)
    Pirmoje dalyje remiamasi moksliniais šaltiniais aprašomos pagrindinės logistinės sritys ir logistikos sudedamosios dalys. Taip pat nagrinėjamos logistikos pagrindinės bei papildomos veiklos rūšys. Apibrėžiamos paslaugos ...
  • Sirvydytė, Gabrielė (2018-06)
    Šiais laikais, kiekvienai įmonei, vykdančiai bet kokią veiklą, yra svarbus įvaizdis, kuris įtakoja tolimesnę įmonės raidą. UAB „Impuls“ – siekia pateikti aukštos kokybės prekes ir paslaugas atitinkančiomis kainomis, plėsti ...
  • Maraulis, Domantas (2022-06-21)
    Baigiamasis darbas „UAB „Indeform“ reklamos produktų kūrimas“. Studentas Domantas Maraulis, darbo vadovė lektorė Vilma Dainienė , Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022 Baigiamojo ...
  • Ovsenytė, Dovilė (2018-06)
    Teorinėje dalyje aptariama konkurencinės aplinkos samprata jos ypatumai ir susiformavimas. Taip pat aprašyti konkurencinės aplinkos veiksniai bei strategijos ir pateikta pati konkurencinė aplinkos analizė. Antroje darbo ...
  • Kazlauskas, Lukas (2020-06-22)
    Įmonės tinklo saugumas yra pagrindinis prioritetas norint turėti sėkmingą įmonę. Nekreipiant dėmesio į tai, galima netekti įmonės serveriuose laikomų duomenų, jeigu įvyktų įsilaužimas į įmonės tinklą, ir jeigu tai atsitinka, ...
  • Naijauskas, Jokūbas (2022-06-09)
    Išanalizuoti teoriniai paslaugų marketingo komplekso sprendimai, kurie daro teigiamą įtaką įmonės veiklai. Toliau buvo atlikta UAB ,,Insoft“ situacijos bei veiklos analizė, įmonės didžiausia silpnybė – silpna komunikaciaj ...
  • Kušleika, Paulius (2018-06)
    Vienas iš patikimiausių būdų užtikrinti įmonės veiklos rezultatų augimą – tikslingai siūlyti naujas ir inovatyvias prekes ar paslaugas. Šio profesinio baigiamojo bakalauro darbe bus siekiama ištirti ir įvertinti UAB ...
  • Burdulytė, Viktorija (2019-06-13)
    Teorinėje darbo dalyje, buvo nagrinėjami atskiri marketingo komunikacijos elementai: asmeninis pardavimas, tiesioginis marketingas, reklama, pardavimų skatinimas bei ryšiai su visuomene. Analitinėje dalyje atlikta UAB „INVL ...
  • Arvasevičius, Tomas; Stankus, Saulius (2019-06)
    Tomas Arvasevičius ir Saulius Stankus. UAB „IPSUN“ žinomumo didinimas. Profesinio bakalauro baigiamasis darbas. Darbo vadovė lekt. Ernesta Karbauskienė. Kauno kolegijos Verslo fakulteto Tauragės skyrius. Įmonėms tenka ...
  • Budreckaitė, Aurelija (2020-06-23)
    Baigiamojo darbo teorinėje dalyje analizuojama įvairių rašytojų mokslinė literatūra apie marketingo komunikacijos kompleksą. Analitinėje darbo dalyje identifikuojamos silpniausios įmonės vietos bei tyrimo rezultatai ir ...
  • Skladas, Dainius (2020-06-25)
    Darbą sudaro trys dalys. Pirmoje dalyje analizuojama literatūra apie multimodalinius pervežimus, jų technologijas, teisinius aspektus. Antroje dalyje pateikiama UAB „Itella logistics“ įmonės aprašymas, aprašomas ...
  • Navickaitė, Kristina (2018-07)
    Baigiamojo darbo teorinėje dalyje atlikta siuntų rinkos konkurencinės aplinkos analizė teoriniu aspektu. Analitinėje darbo dalyje išanalizuota UAB „Itella Logistics“ vykdoma veikla, atlikta siuntų pervežimo rinkos analizė, ...
  • Damauskaitė, Augustė (2018-07)
    Baigiamojo darbo teorinėje dalyje analizuojama įvairi lietuvių bei užsienio autorių mokslinė literatūra, pateikiami skirtingų autorių požiūriai į logistikos bei 3PL sąvokų apibrėžimus, taip pat kokią naudą gali gauti įmonė ...
  • Janušauskaitė, Agnė (2019-06-10)
    Darbas susideda iš dviejų dalių: teorinės ir praktinės. Teorinėje darbo dalyje analizuojama per vienerius metus gautinų sumų samprata ir pateikiamas per vienerius metus gautinų sumų reglamentavimas. Praktinėje dalyje ...