Santrauka:
Pirmoje dalyje remiamasi moksliniais šaltiniais aprašomos pagrindinės logistinės sritys ir logistikos sudedamosios dalys. Taip pat nagrinėjamos logistikos pagrindinės bei papildomos veiklos rūšys. Apibrėžiamos paslaugos savybės. Pateikiami kokybės modeliai ir kokybės sąvokų apibrėžimai. Antroje dalyje analizuojama įmonė, jos siūlomos paslaugos klientams. Išanalizuotos UAB „Idonas“ įmonės logistiniai procesai ir veiklos organizavimo ypatybės. Atliktas įmonės darbuotojų pusiau struktūruotas interviu ir taip sužinotos įmonės pagrindinės problemos, lemiančios paslaugų kokybės sumažėjimą. Susisteminus interviu duomenis pateikti problemos gerinimo sprendimai. Trečioje dalyje siūlomi sprendimai probleminėms situacijoms sumažinti ir taip tobulinti paslaugų kokybę.
Description:
The first part is based on scientific sources describing the main logistical areas and logic components. The main and auxiliary activities of logistics are also analyzed. Defines the features of the service. Quality models and quality definitions are provided. In the second part is analyzed the company, its services are offered to clients. Logistics processes and peculiarities of organization of activities of UAB „Idonas“ were analyzed. Semi-structured interviews have been conducted with the company's employees to find out the company's main problems that lead to a reduction in service quality. Solutions to the problem are provided by systematized interview data. The third part offers solutions to reduce problem situations and thus improve service quality.