DSpace talpykla

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybės gerinimas: situacija ir perspektyvos 2024

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kauno kolegija
dc.date.accessioned 2024-12-18T09:09:00Z
dc.date.available 2024-12-18T09:09:00Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybės gerinimas: situacija ir perspektyvos 2024. (2024). Kaunas, Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras en_US
dc.identifier.isbn 978-9955-27-653-1
dc.identifier.issn 2783-8390
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/9153
dc.description.abstract Šis leidinys – tai Pedagogikos katedros bendradarbiavimo su absolventais, darbo rinkos atstovais ir kitų aukštųjų mokyklų pedagogų rengimo specialistais bei ilgamečiais partneriais rezultatas. Mokslo publikacijų leidybos poreikį paskatino ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pokyčiai, siejami su inovacijomis, naujomis technologijomis, produktais ir jų panaudojimo ugdymo procese plėtra, naujų empirinių tyrimų rezultatų sklaidos galimybėmis. Mokslo publikacijos parengtos remiantis 2024 metų pavasarį apgintais baigiamaisiais darbais, kurie buvo recenzuoti ir kvalifikacinės komisijos įvertinti teigiamai. Parengtos publikacijos buvo recenzuotos dviejų recenzentų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras en_US
dc.subject ikimokyklinis ugdymas en_US
dc.subject priešmokyklinis ugdymas en_US
dc.subject kokybės gerinimas en_US
dc.title Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybės gerinimas: situacija ir perspektyvos 2024 en_US
dc.title.alternative Mokslo straipsnių leidinys en_US
dc.type Book en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra