DSpace talpykla

Darbo marketingo skyriuje vadovas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Mieliauskienė, Vilija
dc.contributor.author Šabrinskienė, Rasa
dc.date.accessioned 2022-10-13T07:00:05Z
dc.date.available 2022-10-13T07:00:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Mieliauskienė, V., Šabrinskienė, R. (2022). Darbo marketingo skyriuje vadovas : metodinė priemonė. Kaunas: Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras en_US
dc.identifier.isbn 978-9955-27-613-5
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6913
dc.description.abstract Metodinės priemonės tikslas – pateikti studentams darbo marketingo skyriuje vadovą, kuris padės atpažinti įmonės marketingo skyriui priskiriamas užduotis ir jas atlikti. Ši metodinė priemonė skirta Kauno kolegijos Verslo fakulteto studentams, studijuojantiems Vadybos, Verslo, Rinkodaros, Finansų ir Apskaitos studijų krypčių programas. Metodinę priemonę sudaro 3 skyriai. Pirmame skyriuje pateikiami marketingo skyriaus nuostatai, antrame skyriuje aprašomos teikiamos marketingo skyriaus užduotys, trečiame skyriuje pateikiamos rekomendacijos imitacinės bendrovės Marketingo skyriaus užduotims atlikti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras en_US
dc.subject marketingo skyrius en_US
dc.subject marketingo veikla en_US
dc.subject marketingas en_US
dc.title Darbo marketingo skyriuje vadovas en_US
dc.type Book en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra