UAB „Energia Futura“ marketingo komunikacijos priemonių tobulinimas

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Pirmoje dalyje aptariama marketingo komunikacijos sudedamosios dalys. Antroje dalyje atliekama įmonės situacijos analizė bei įmonės klientų nuomonės tyrimas. Trečioje dalyje pateikiami projektiniai sprendimai. Darbo problema: UAB „Energia Futura“ marketingo komunikacija yra nepalanki tiek įmonės pardavimams, tiek komunikacijai su klientais. Mažai informacijos sklaidoje lemia mažą sandorių kiekį. Darbo tikslas: Išanalizavus marketingo komunikacijos teorinius aspektus, pateikti UAB „Energia Futura“ marketingo komunikacijos priemonių tobulinimo sprendimus. Darbo metodai: Mokslinių straipsnių palyginamoji analizė ir vertinimas, mokslinės literatūros analizė, statistinių duomenų lyginamoji analizė, įmonės duomenų analizė, kiekybinis tyrimas (apklausa), PEST analizė, SSGG analizė.

Description

The first part discusses the components of marketing communication. The second part analyzes the company's situation and the company's customer opinion. The third part presents design solutions. The main problem of the (professional BA thesis) - UAB Energia Futura's marketing communication is unfavorable for the supply company's sales and communication with the customer. Little dissemination of information results in a small volume of transactions. The aim of the (professional BA thesis) - After analyzing the theoretical aspects of marketing communication, to provide solutions for the improvement of marketing communication tools of UAB Energia Futura. Methods of the (professional BA thesis) - comparative analysis and evaluation of scientific articles, analysis of scientific literature, comparative analysis of statistical data, analysis of company data, quantitative research.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By