Santrauka:
Pirmoje dalyje aptariama marketingo komunikacijos sudedamosios
dalys. Antroje dalyje atliekama įmonės situacijos analizė bei įmonės klientų nuomonės tyrimas.
Trečioje dalyje pateikiami projektiniai sprendimai. Darbo problema: UAB „Energia Futura“ marketingo komunikacija yra nepalanki tiek
įmonės pardavimams, tiek komunikacijai su klientais. Mažai informacijos sklaidoje lemia mažą
sandorių kiekį.
Darbo tikslas: Išanalizavus marketingo komunikacijos teorinius aspektus, pateikti UAB
„Energia Futura“ marketingo komunikacijos priemonių tobulinimo sprendimus.
Darbo metodai: Mokslinių straipsnių palyginamoji analizė ir vertinimas, mokslinės
literatūros analizė, statistinių duomenų lyginamoji analizė, įmonės duomenų analizė, kiekybinis
tyrimas (apklausa), PEST analizė, SSGG analizė.
Description:
The first part discusses the components of marketing communication. The
second part analyzes the company's situation and the company's customer opinion. The third part
presents design solutions. The main problem of the (professional BA thesis) - UAB Energia Futura's marketing
communication is unfavorable for the supply company's sales and communication with the
customer. Little dissemination of information results in a small volume of transactions.
The aim of the (professional BA thesis) - After analyzing the theoretical aspects of
marketing communication, to provide solutions for the improvement of marketing communication
tools of UAB Energia Futura.
Methods of the (professional BA thesis) - comparative analysis and evaluation of scientific
articles, analysis of scientific literature, comparative analysis of statistical data, analysis of
company data, quantitative research.