UAB „Autovici“ konkurencinių pranašumų stiprinimas marketingo priemonėmis

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Teorinėje darbo dalyje aptariamos konkurencijos, konkurencingumo, konkurencinio pranašumo, marketingo sąvokos. Analitinėje dalyje pateikiama įmonės veiklos analizė, situacijos rinkoje analizė, atliekamas kiekybinis tyrimas, analizuojami gauti rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami probleminių sričių tobulinimo siūlymai įmonei atsižvelgus į teorinę ir analitinę dalis. Darbo problema. Dažniausiai renkantis automobilį, vartotojai atkreipia dėmesį į prekinio ženklo žinomumą, įvaizdį ir klientų atsiliepimus. UAB „Autovici“ tampa vis sunkiau išsiskirti iš kitų automobilių prekeivių ir išlaikyti konkurencinį pranašumą. Darbo tikslas. Įvertinus UAB „Autovici“ konkurencingumą pateikti marketingo priemones konkurencinių pranašumų stiprinimui.

Description

The theoretical part of the work discusses the concepts of competition, competitiveness, competitive advantage, marketing. The analytical part of the work presents the analysis of companies activities, analysis of the market situation, quantitative research and analysis of the obtained results. The project part presents suggestions for the improvement of problem areas for the company, taking into account the theoretical and analytical part. The main problem of the professional BA thesis. When choosing a car, consumers usually pay attention to brand awareness, image and customer feedback. Autovici, UAB is finding it increasingly difficult to stand out from other car dealers and maintain a competitive advantage. The aim of the professional BA thesis. After evaluating the competitiveness of Autovici, UAB provide marketing measures to strengthen competitive advantage.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By