Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje aptariamos konkurencijos, konkurencingumo,
konkurencinio pranašumo, marketingo sąvokos. Analitinėje dalyje pateikiama įmonės veiklos analizė,
situacijos rinkoje analizė, atliekamas kiekybinis tyrimas, analizuojami gauti rezultatai. Projektinėje
dalyje pateikiami probleminių sričių tobulinimo siūlymai įmonei atsižvelgus į teorinę ir analitinę dalis. Darbo problema. Dažniausiai renkantis automobilį, vartotojai atkreipia dėmesį į prekinio
ženklo žinomumą, įvaizdį ir klientų atsiliepimus. UAB „Autovici“ tampa vis sunkiau išsiskirti iš kitų
automobilių prekeivių ir išlaikyti konkurencinį pranašumą.
Darbo tikslas. Įvertinus UAB „Autovici“ konkurencingumą pateikti marketingo priemones
konkurencinių pranašumų stiprinimui.
Description:
The theoretical part of the work discusses the concepts of competition,
competitiveness, competitive advantage, marketing. The analytical part of the work presents the
analysis of companies activities, analysis of the market situation, quantitative research and analysis of
the obtained results. The project part presents suggestions for the improvement of problem areas for the
company, taking into account the theoretical and analytical part. The main problem of the professional BA thesis. When choosing a car, consumers usually pay
attention to brand awareness, image and customer feedback. Autovici, UAB is finding it increasingly
difficult to stand out from other car dealers and maintain a competitive advantage.
The aim of the professional BA thesis. After evaluating the competitiveness of Autovici, UAB
provide marketing measures to strengthen competitive advantage.