DSpace talpykla

UAB „Teltonika Networks“ įėjimo į JAV rinką sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gudrūna, Vyšniauskaitė
dc.contributor.author Lipnickaitė, Laura
dc.date.accessioned 2022-07-18T09:59:18Z
dc.date.available 2022-07-18T09:59:18Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5955
dc.description The first part discusses theoretical assumptions of business development, concept of business development, the importance of environmental factors of the enterprise is analysed, business development strategies are reviewed. The second part of the work describes the characteristics of the company, analyzes the factors affecting the development, the study and the comparative analysis of the study are performed, analysis of U.S PESTLE, macroenvironment, and SWOT is performed. The third part of the work presents UAB „Teltonika Networks“ business development solutions in the U.S market. Professional BA thesis problem - in the presence of a rapidly growing and globally operating technology company, UAB „Teltonika Networks“ is encouraged to look for new potential markets for its business development. Often, when entering new markets, companies face a lack of knowledge about the factors that influence market entry and alternatives to market entry strategies. Lack of knowledge often leads to the failure of companies to enter new markets. Professional BA thesis objective - to analyze the possibilities of UAB „Teltonika Networks“ entering the United States market and to provide solutions for the implementation of business development. en_US
dc.description.abstract Pirmoje dalyje aptariamos teorinės verslo plėtros prielaidos, išanalizuojama verslo plėtros samprata, aptariama įmonės aplinkos veiksnių analizių svarba, apžvelgiamos verslo plėtros strategijos. Antroje darbo dalyje aprašoma įmonės charakteristika, išanalizuojami plėtrą veikiantys veiksniai, atliekamas tyrimas ir tyrimo lyginamoji analizė, atliekamos JAV makroaplinkos PESTEL ir mikroaplinkos analizės, išskiriamos įmonės stiprybės, silpnybės, galimybės, grėsmės. Trečioje darbo dalyje pateikiami UAB „Teltonika Networks“ verslo plėtros į JAV rinką sprendimai, pasirenkama įėjimo į rinką strategija ir numatomas realizavimo planas. Darbo problema - esant sparčiai augančiai ir veikiančiai globaliu mastu, technologijų įmonė, UAB „Teltonika Networks“ yra skatinama ieškoti naujų potencialių rinkų savo verslo plėtros vykdymui. Neretai įeinant į naujas rinkas įmonės susiduria su žinių apie veiksnius, darančius įtaką įėjimui į rinką ir įėjimo į rinką strategijų alternatyvas, stoką. Žinių stoka neretai nulemia įmonių įėjimo į naujas rinkas nesėkmę. Darbo tikslas - išanalizuoti UAB „Teltonika Networks“ įėjimo į Jungtinių Amerikos Valstijų rinką galimybes ir pateikti įėjimo į naują rinką įgyvendinimo sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įėjimas į rinką, JAV, sprendimai. en_US
dc.title UAB „Teltonika Networks“ įėjimo į JAV rinką sprendimai en_US
dc.title.alternative Solutions for Entering the USA Market by Teltonika Networks, UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra