Santrauka:
Pirmoje dalyje aptariamos teorinės verslo plėtros prielaidos,
išanalizuojama verslo plėtros samprata, aptariama įmonės aplinkos veiksnių analizių svarba,
apžvelgiamos verslo plėtros strategijos. Antroje darbo dalyje aprašoma įmonės charakteristika,
išanalizuojami plėtrą veikiantys veiksniai, atliekamas tyrimas ir tyrimo lyginamoji analizė,
atliekamos JAV makroaplinkos PESTEL ir mikroaplinkos analizės, išskiriamos įmonės stiprybės,
silpnybės, galimybės, grėsmės. Trečioje darbo dalyje pateikiami UAB „Teltonika Networks“ verslo
plėtros į JAV rinką sprendimai, pasirenkama įėjimo į rinką strategija ir numatomas realizavimo
planas. Darbo problema - esant sparčiai augančiai ir veikiančiai globaliu mastu, technologijų
įmonė, UAB „Teltonika Networks“ yra skatinama ieškoti naujų potencialių rinkų savo verslo plėtros
vykdymui. Neretai įeinant į naujas rinkas įmonės susiduria su žinių apie veiksnius, darančius įtaką
įėjimui į rinką ir įėjimo į rinką strategijų alternatyvas, stoką. Žinių stoka neretai nulemia įmonių
įėjimo į naujas rinkas nesėkmę.
Darbo tikslas - išanalizuoti UAB „Teltonika Networks“ įėjimo į Jungtinių Amerikos
Valstijų rinką galimybes ir pateikti įėjimo į naują rinką įgyvendinimo sprendimus.
Description:
The first part discusses theoretical
assumptions of business development, concept of business development, the importance of
environmental factors of the enterprise is analysed, business development strategies are reviewed.
The second part of the work describes the characteristics of the company, analyzes the factors
affecting the development, the study and the comparative analysis of the study are performed,
analysis of U.S PESTLE, macroenvironment, and SWOT is performed. The third part of the work
presents UAB „Teltonika Networks“ business development solutions in the U.S market. Professional BA thesis problem - in the presence of a rapidly growing and globally
operating technology company, UAB „Teltonika Networks“ is encouraged to look for new potential
markets for its business development. Often, when entering new markets, companies face a lack of
knowledge about the factors that influence market entry and alternatives to market entry strategies.
Lack of knowledge often leads to the failure of companies to enter new markets.
Professional BA thesis objective - to analyze the possibilities of UAB „Teltonika
Networks“ entering the United States market and to provide solutions for the implementation of
business development.