COVID-19 įtaka darbo procesų organizavimui trijų žvaigždučių viešbutyje „Corner Hotel“

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

COVID-19 paplitimas ir didelio masto kelionių apribojimai ir toliau niokoja pasaulinę turizmo ir svetingumo pramonę. Žmonės vis dažniau renkasi turistines keliones į įvairias pasaulio vietas, su tikslu – praplėsti savo akiratį bei komfortiškai apsistoti, tačiau dabar kelionės tampa vis sudėtingesnės bei reikalaujančios itin aukštos apsaugos. Todėl dabar viešbučiams tenka susidurti su ypač dideliais iššūkiais, kaip prisitaikyti prie kintančių rinkos sąlygų ir kaip gebėti organizuotai bei efektyviai dirbti. Norint sėkmingai komunikuoti, pažinti klientą ir plėtoti savo verslą, būtina visapusiškai nusimanyti ir pažinti svetingumo verslo subtilybes.

Description

The proliferation of COVID-19 and the restrictions on large-scale travel continue to devastate the global tourism and hospitality industry. People are increasingly choosing tourist trips to different parts of the world, with the aim of broadening their horizons and staying comfortably, but now trips are becoming more and more complex and require extremely high protection. As a result, hotels now face particular challenges in adapting to changing market conditions and in being able to work in an organized and efficient way. In order to successfully communicate, get to know the client and develop your business, it is necessary to fully understand and know the subtleties of the hospitality business.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By