Santrauka:
COVID-19 paplitimas ir didelio masto kelionių apribojimai ir toliau niokoja pasaulinę
turizmo ir svetingumo pramonę. Žmonės vis dažniau renkasi turistines keliones į įvairias pasaulio
vietas, su tikslu – praplėsti savo akiratį bei komfortiškai apsistoti, tačiau dabar kelionės tampa vis
sudėtingesnės bei reikalaujančios itin aukštos apsaugos. Todėl dabar viešbučiams tenka susidurti su
ypač dideliais iššūkiais, kaip prisitaikyti prie kintančių rinkos sąlygų ir kaip gebėti organizuotai bei
efektyviai dirbti. Norint sėkmingai komunikuoti, pažinti klientą ir plėtoti savo verslą, būtina
visapusiškai nusimanyti ir pažinti svetingumo verslo subtilybes.
Description:
The proliferation of COVID-19 and the restrictions on large-scale travel continue to
devastate the global tourism and hospitality industry. People are increasingly choosing tourist trips to
different parts of the world, with the aim of broadening their horizons and staying comfortably, but
now trips are becoming more and more complex and require extremely high protection. As a result,
hotels now face particular challenges in adapting to changing market conditions and in being able to
work in an organized and efficient way. In order to successfully communicate, get to know the client
and develop your business, it is necessary to fully understand and know the subtleties of the
hospitality business.