UAB „Gulbelė“ naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką sprendimai

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Teorinėje dalyje analizuojama mokslinės literatūros įžvalgos į naujo produkto įvedimą į rinką, procesą bei strategijas. Analitinėje dalyje aptariama įmonės naujo produkto reikalingumas, produktų pasiūla ir pateikiami anketos rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami pasiūlymai remiantis atliktomis analizėmis. Darbo problema – mokslinė literatūra rodo, kad naujas produktas turi iki 60% nepasisekimo tikimybę. Kokius sprendimus reikia priimti, jog į rinką būtų įvestas paklausus ir sėkmingas produktas. UAB „Gulbelė“ naujo produkto įvedimo į rinką sprendimai. Darbo tikslas – pateikti UAB „Gulbelė“ naujo produkto įvedimui į Lietuvos rinką sprendimus, remiantis teoriniais sprendimais ir vartotojų nuomonės apklausos tyrimu.

Description

The theoretical part analyzes the insights of the scientific literature into the introduction of a new product to the market and the process and strategies. The analytical part discusses the company's need for a new product, product offer and presents the results of the questionnaire. The main problem of the (professional BA thesis) - scientific literature shows that a new product has up to a 60% chance of failure. What decisions need to be made to bring a successful product to market. UAB “Gulbelė” new product launch solutions. The aim of the (professional BA thesis) - present UAB „Gulbelė“ solutions for introduction of new product into the Lithuanian market based on theoretical analysis and consumer opinion survey.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By