Santrauka:
Teorinėje
dalyje analizuojama mokslinės literatūros įžvalgos į naujo produkto įvedimą į rinką, procesą bei
strategijas. Analitinėje dalyje aptariama įmonės naujo produkto reikalingumas, produktų pasiūla ir
pateikiami anketos rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami pasiūlymai remiantis atliktomis
analizėmis. Darbo problema – mokslinė literatūra rodo, kad naujas produktas turi iki 60%
nepasisekimo tikimybę. Kokius sprendimus reikia priimti, jog į rinką būtų įvestas paklausus ir
sėkmingas produktas. UAB „Gulbelė“ naujo produkto įvedimo į rinką sprendimai.
Darbo tikslas – pateikti UAB „Gulbelė“ naujo produkto įvedimui į Lietuvos rinką
sprendimus, remiantis teoriniais sprendimais ir vartotojų nuomonės apklausos tyrimu.
Description:
The
theoretical part analyzes the insights of the scientific literature into the introduction of a new
product to the market and the process and strategies. The analytical part discusses the company's
need for a new product, product offer and presents the results of the questionnaire. The main problem of the (professional BA thesis) - scientific literature shows that a new
product has up to a 60% chance of failure. What decisions need to be made to bring a successful
product to market. UAB “Gulbelė” new product launch solutions.
The aim of the (professional BA thesis) - present UAB „Gulbelė“ solutions for
introduction of new product into the Lithuanian market based on theoretical analysis and consumer
opinion survey.