DSpace talpykla

Prekinių ženklų eksponavimo efektyvumo didinimas: Lietuvos krepšinio lygos atvejis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Levišauskas, Edvinas
dc.date.accessioned 2021-07-21T08:26:13Z
dc.date.available 2021-07-21T08:26:13Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4686
dc.description The exposure of brands is widely usable in the Lithuanian basketball league, but it is not clear if the representatives of the Lithuanian basketball league correctly appreciate the most valuable advertising areas and give them for their biggest sponsors. Also, the effectiveness of advertising is not known and there are no trying to improve advertising ways. That is why, the work, chosen by this theme will help to reveal the most noticeable ads and will analyse the opportunities to adapt animated ads. en_US
dc.description.abstract Prekinių ženklų eksponavimas Lietuvos krepšinio lygoje yra plačiai naudojamas, tačiau nėra aišku, ar Lietuvos krepšinio lygos atstovai teisingai įvertina jų nuožiūra vertingiausius reklaminius plotus ir suteikia juos savo pagrindiniamsrėmėjams. Taip pat nėra žinomas reklamų efektyvumas ir nėra išbandomi reklamų tobulinimo būdai, todėl būtent šia tema pasirinktas darbas padės atskleisti labiausiai pastebimas reklamas ir analizuos galimybes efektyviau pritaikyti reklamas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekiniai ženklai, eksponavimas, efektyvumas en_US
dc.title Prekinių ženklų eksponavimo efektyvumo didinimas: Lietuvos krepšinio lygos atvejis en_US
dc.title.alternative Increasing the Efficiency of Brand Display: the Case of the Lithuanian Basketball League en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra