Prekės ženklo „Migiris“ marketingo komunikacijos priemonių tobulinimas

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Teorinėje dalyje, remiantis moksline literatūra, aptariama marketingo komunikacijos ir jos elementų teoriniai aspektai. Praktinėje dalyje atliekama įmonės UAB „Migiris“ analizė ir aprašomi gauti empirinio tyrimo rezultatai. Trečiojoje (projektinėje) darbo dalyje pateikiamos rekomendacijos marketingo komunikacijos tobulinimui, siekiant padidinti prekės ženklo „Migiris“ maisto ruošimo technikos pardavimus ir šio prekės ženklo žinomumą. Šio darbo tikslas yra išanalizavus marketingo komunikacijos teorinius aspektus, atlikus įmonės situacijos analizę ir empirini tyrimą pateikti rekomendacijas prekės ženklo „Migiris“ marketingo komunikacijos tobulinimui.

Description

Theoretical part based on the scientific literature, discusses the theoretical aspects of marketing communications. The practical part of the work consists of Migiris UAB case analysis and the results of empirical research. The third (project) part of the work provides improvement recommendations for Migiris marketing communication. The aim of this work is to analyse theoretical aspects of marketing communication, analyze the situation of company and empirical research and to provide recommendations for brands marketing communication improvement.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By