Santrauka:
Teorinėje dalyje, remiantis moksline literatūra, aptariama
marketingo komunikacijos ir jos elementų teoriniai aspektai. Praktinėje dalyje atliekama įmonės
UAB „Migiris“ analizė ir aprašomi gauti empirinio tyrimo rezultatai. Trečiojoje (projektinėje) darbo
dalyje pateikiamos rekomendacijos marketingo komunikacijos tobulinimui, siekiant padidinti prekės
ženklo „Migiris“ maisto ruošimo technikos pardavimus ir šio prekės ženklo žinomumą. Šio darbo tikslas yra išanalizavus marketingo komunikacijos teorinius
aspektus, atlikus įmonės situacijos analizę ir empirini tyrimą pateikti rekomendacijas prekės ženklo
„Migiris“ marketingo komunikacijos tobulinimui.
Description:
Theoretical part based on the scientific literature, discusses
the theoretical aspects of marketing communications. The practical part of the work consists of
Migiris UAB case analysis and the results of empirical research. The third (project) part of the work
provides improvement recommendations for Migiris marketing communication. The aim of this work is to analyse theoretical aspects of marketing communication, analyze
the situation of company and empirical research and to provide recommendations for brands
marketing communication improvement.