DSpace talpykla

Prekės ženklo „Migiris“ marketingo komunikacijos priemonių tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vainutis, Domantas
dc.date.accessioned 2021-07-20T08:19:48Z
dc.date.available 2021-07-20T08:19:48Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4656
dc.description Theoretical part based on the scientific literature, discusses the theoretical aspects of marketing communications. The practical part of the work consists of Migiris UAB case analysis and the results of empirical research. The third (project) part of the work provides improvement recommendations for Migiris marketing communication. The aim of this work is to analyse theoretical aspects of marketing communication, analyze the situation of company and empirical research and to provide recommendations for brands marketing communication improvement. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje, remiantis moksline literatūra, aptariama marketingo komunikacijos ir jos elementų teoriniai aspektai. Praktinėje dalyje atliekama įmonės UAB „Migiris“ analizė ir aprašomi gauti empirinio tyrimo rezultatai. Trečiojoje (projektinėje) darbo dalyje pateikiamos rekomendacijos marketingo komunikacijos tobulinimui, siekiant padidinti prekės ženklo „Migiris“ maisto ruošimo technikos pardavimus ir šio prekės ženklo žinomumą. Šio darbo tikslas yra išanalizavus marketingo komunikacijos teorinius aspektus, atlikus įmonės situacijos analizę ir empirini tyrimą pateikti rekomendacijas prekės ženklo „Migiris“ marketingo komunikacijos tobulinimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo komunikacija, priemonės, tobulinimas. en_US
dc.title Prekės ženklo „Migiris“ marketingo komunikacijos priemonių tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Migiris brand marketing communication tools en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra