AB „Kauno grūdai“ skaitmeninio marketingo komunikacijos tobulinimas: ACTIVUS prekės linijos atvejis

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Teorinėje darbo dalyje atlikta skaitmeninio marketingo komunikacijos sistemos analizė, išskirtos skaitmeninio marketingo komunikacijos funkcijos ir tikslai, galimų pritaikyti priemonių klasifikavimas. Analitinėje darbo dalyje atlikta „Activus“ prekių linijos analizė ir taikomų skaitmeninio marketingo sprendimų vertinimas. Vartotojų apklausos pagrindu nustatyta, kuris socialinių tinklų reklamos turinys yra aktualiausias, kokie informacijos kanalai labiausiai atkreipia vartotojų dėmesį. Darbo problema - nesuformuota AB „Kauno Grūdai“ skaitmeninės marketingo komunikacijos sistema, kuri reikalinga norint vystyti elektroninę prekybą. Darbo tikslas - išanalizavus skaitmeninio marketingo komunikacijos priemones pateikti sprendimus skaitmeninio marketingo komunikacijos programos suformavimui.

Description

In the theoretical part of the work, the analysis of digital marketing communication systems, exceptional accuracy of digital marketing communication functions, classification of possible applied tools. In the analytical part of the work, the analysis of the Activus product line and the evaluation of the applied digital marketing solutions are performed. The basis of the consumer survey, which social network advertising content is most relevant, what information channel is the important attention of consumers. The problem with the work is the digital marketing communication system of AB Kauno Grūdai, which is necessary for the development of electronic commerce, has not been formed. The aim of the work after analyzing the digital marketing communication tools to present solutions for the formation of the digital marketing communication program.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By