Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje atlikta skaitmeninio marketingo komunikacijos
sistemos analizė, išskirtos skaitmeninio marketingo komunikacijos funkcijos ir tikslai, galimų
pritaikyti priemonių klasifikavimas. Analitinėje darbo dalyje atlikta „Activus“ prekių linijos analizė
ir taikomų skaitmeninio marketingo sprendimų vertinimas. Vartotojų apklausos pagrindu nustatyta,
kuris socialinių tinklų reklamos turinys yra aktualiausias, kokie informacijos kanalai labiausiai
atkreipia vartotojų dėmesį. Darbo problema - nesuformuota AB „Kauno Grūdai“ skaitmeninės marketingo
komunikacijos sistema, kuri reikalinga norint vystyti elektroninę prekybą.
Darbo tikslas - išanalizavus skaitmeninio marketingo komunikacijos priemones pateikti
sprendimus skaitmeninio marketingo komunikacijos programos suformavimui.
Description:
In the theoretical part of the work, the analysis of digital
marketing communication systems, exceptional accuracy of digital marketing communication
functions, classification of possible applied tools. In the analytical part of the work, the analysis of
the Activus product line and the evaluation of the applied digital marketing solutions are performed.
The basis of the consumer survey, which social network advertising content is most relevant, what
information channel is the important attention of consumers. The problem with the work is the digital marketing communication system of AB
Kauno Grūdai, which is necessary for the development of electronic commerce, has not been formed.
The aim of the work after analyzing the digital marketing communication tools to
present solutions for the formation of the digital marketing communication program.