„MicroMarket“ produkto įvedimo į Lietuvos rinką sprendimai

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Teorinėje darbo dalyje analizuojama ir aptariama įvairių autorių požiūriai susiję su naujo produkto įvedimu į rinką. Analitinėje darbo dalyje atliekamos makro ir mikro aplinkų analizės, įmonės veiklos analizė bei poreikio tyrimo rezultatų analizė. Projektinėje dalyje pateikiami sprendimai, „MicroMarket“ įvedimui į Lietuvos rinką, atsižvelgiant į gautus duomenis analitinėje dalyje. Darbo problema: UAB „Coffee Address“ plėtra skatina įmonę vesti naują produktą į rinką, siekiant išlikti konkurencingiems. Darbo tikslas: Išanalizavus UAB „Coffee Address“ konkurentų veiklą, įvesti į rinką naujas „MicroMarket“ savitarnos krautuvėles.

Description

The theoretical part of the work analyzes and discusses the views of various authors related to the introduction of a new product to the market. In the analytical part of the work, analyzes of macro and micro environments, analysis of the company's activities and analysis of the results of the needs research are performed. The project part presents solutions for the introduction of MicroMarket into the Lithuanian market, taking into account the data obtained in the analytical part. The main problem of professional BA thesis: The development of UAB Coffee Address encourages the company to introduce a new product to the market in order to remain competitive. The aim of the professional BA thesis: After analyzing activities of UAB Coffee Address competitors, to introduce new product of UAB Coffee Address to market.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By