Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje analizuojama ir aptariama įvairių autorių požiūriai
susiję su naujo produkto įvedimu į rinką. Analitinėje darbo dalyje atliekamos makro ir mikro
aplinkų analizės, įmonės veiklos analizė bei poreikio tyrimo rezultatų analizė. Projektinėje dalyje
pateikiami sprendimai, „MicroMarket“ įvedimui į Lietuvos rinką, atsižvelgiant į gautus duomenis
analitinėje dalyje. Darbo problema: UAB „Coffee Address“ plėtra skatina įmonę vesti naują produktą į
rinką, siekiant išlikti konkurencingiems.
Darbo tikslas: Išanalizavus UAB „Coffee Address“ konkurentų veiklą, įvesti į rinką naujas
„MicroMarket“ savitarnos krautuvėles.
Description:
The theoretical part of the work analyzes and discusses the views of
various authors related to the introduction of a new product to the market. In the analytical part of
the work, analyzes of macro and micro environments, analysis of the company's activities and
analysis of the results of the needs research are performed. The project part presents solutions for
the introduction of MicroMarket into the Lithuanian market, taking into account the data obtained
in the analytical part. The main problem of professional BA thesis: The development of UAB Coffee Address
encourages the company to introduce a new product to the market in order to remain competitive.
The aim of the professional BA thesis: After analyzing activities of UAB Coffee
Address competitors, to introduce new product of UAB Coffee Address to market.