DSpace talpykla

UAB ,,Teltonika Networks“ konkurencinių pranašumų stiprinimas komunikacijos priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Mačiunskas, Aurimas
dc.date.accessioned 2021-07-19T10:54:14Z
dc.date.available 2021-07-19T10:54:14Z
dc.date.issued 2021-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4632
dc.description The theoretical part of the work will discuss the current situation of companies in the Lithuanian market, the concept of competitiveness, competitiveness factors, communication tools and their benefits in increasing competitiveness. The analytical part will provide information about the company Ltd. “Teltonika Networks”, its competition strategy and improvement analysis. The benefits of communication tools to increase the company's competition are examined. The project part of the work will provide solutions to the company's problems and improvement strategies. The problem of work - competitiveness is important for every company, and especially in this period, when the declared pandemic separates people from the normal rhythm of life in the country and the rest of the world, communication tools have become very important due to sudden changes in consumer needs. To reveal the analyzed topic, a professional network equipment manufacturer for international markets was selected – Ltd. “Teltonika Networks”. So, what means of communication increase the competitiveness of Ltd. “Teltonika Networks”? The aim of the work – after theoretically analyzing and practically checking the aspects of increasing the competitive advantage by means of communication, to present the solutions of increasing the competitiveness of Ltd. “Teltonika Networks” by means of communication. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje, bus aptariama Lietuvos įmonių rinkos, dabartinė esama situacija, konkurencingumo veiksniai, komunikacijos priemonės ir jų nauda didinant konkurencingumą. Analitinėje dalyje bus pateikta informacija apie įmonę UAB ,,Teltonika Networks“, jos konkurencijos strategija ir tobulinimo analizė. Nagrinėjama, kokią naudą komunikacijos priemonės teikia įmonės konkurencijai didinti. Projektinėje darbo dalyje bus pateikiami įmonės problemų sprendimai ir tobulinimo strategijos. Darbo problema - konkurencingumas aktualus kiekvienai įmonei, o ypač šiuo laikotarpiu, kai dėl paskelbtos pandemijos šalyje, bei likusiame pasaulyje, žmonės yra atriboti nuo įprastinio gyvenimo ritmo, didelę svarbą įgavo komunikacijos priemonės, atsiradus staigiam vartotojų poreikių kitimui. Nagrinėjamai temai atskleisti pasirinkta profesionalios tinklo įrangos gamintoja tarptautinėms rinkoms – UAB „Teltonika Networks“. Tad kokiomis komunikacijos priemonėmis didinamas UAB „Teltonika Networks“ konkurencingumas? Darbo tikslas - teoriškai išanalizavus ir praktiškai patikrinus konkurencinio pranašumo didinimo komunikacijos priemonėmis aspektus, pateikti UAB ,,Teltonika Networks“ konkurencingumo didinimo komunikacijos priemonėmis sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Konkurenciniai pranašumai, konkurencijos strategija, sprendimai. en_US
dc.title UAB ,,Teltonika Networks“ konkurencinių pranašumų stiprinimas komunikacijos priemonėmis en_US
dc.title.alternative Strengthening the competitive advantages of Teltonika Networks UAB by communication means en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra