Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje, bus aptariama Lietuvos įmonių rinkos, dabartinė esama situacija, konkurencingumo veiksniai, komunikacijos priemonės ir jų nauda didinant konkurencingumą. Analitinėje dalyje bus pateikta informacija apie įmonę UAB ,,Teltonika Networks“, jos konkurencijos strategija ir tobulinimo analizė. Nagrinėjama, kokią naudą komunikacijos priemonės teikia įmonės konkurencijai didinti. Projektinėje darbo dalyje bus pateikiami įmonės problemų sprendimai ir tobulinimo strategijos. Darbo problema - konkurencingumas aktualus kiekvienai įmonei, o ypač šiuo laikotarpiu, kai dėl paskelbtos pandemijos šalyje, bei likusiame pasaulyje, žmonės yra atriboti nuo įprastinio gyvenimo ritmo, didelę svarbą įgavo komunikacijos priemonės, atsiradus staigiam vartotojų poreikių kitimui. Nagrinėjamai temai atskleisti pasirinkta profesionalios tinklo įrangos gamintoja tarptautinėms rinkoms – UAB „Teltonika Networks“. Tad kokiomis komunikacijos priemonėmis didinamas UAB „Teltonika Networks“ konkurencingumas? Darbo tikslas - teoriškai išanalizavus ir praktiškai patikrinus konkurencinio pranašumo didinimo komunikacijos priemonėmis aspektus, pateikti UAB ,,Teltonika Networks“ konkurencingumo didinimo komunikacijos priemonėmis sprendimus.
Description:
The theoretical part of the work will discuss the current situation
of companies in the Lithuanian market, the concept of competitiveness, competitiveness factors,
communication tools and their benefits in increasing competitiveness. The analytical part will provide
information about the company Ltd. “Teltonika Networks”, its competition strategy and improvement
analysis. The benefits of communication tools to increase the company's competition are examined.
The project part of the work will provide solutions to the company's problems and improvement
strategies. The problem of work - competitiveness is important for every company, and especially
in this period, when the declared pandemic separates people from the normal rhythm of life in the
country and the rest of the world, communication tools have become very important due to sudden
changes in consumer needs. To reveal the analyzed topic, a professional network equipment
manufacturer for international markets was selected – Ltd. “Teltonika Networks”. So, what means of
communication increase the competitiveness of Ltd. “Teltonika Networks”?
The aim of the work – after theoretically analyzing and practically checking the aspects
of increasing the competitive advantage by means of communication, to present the solutions of
increasing the competitiveness of Ltd. “Teltonika Networks” by means of communication.