Birštono sporto centro marketingo komplekso tobulinimas

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Birštonas yra žinomas kaip sveikatingumo ir aktyvaus laisvalaikio kurortas. Miestas sparčiai auga žmonių ir objektų atžvilgiu, tačiau Birštono sporto centro veiklos ataskaitos duomenimis, sportuojančių žmonių skaičius neprogresuoja, o atvirkščiai – palengva regresuoja. Šiuo metu Birštono sporto centre yra 250 nuolatinių sportuojančių žmonių, 2016 metais šis skaičius buvo kiek didesnis – 284 nuolatos sportuojantys asmenys. Norint prisivilioti naujų klientų, išlaikyti senuosius bei palaikyti jų gerą pasitenkinimą, būtina atlikti marketingo komplekso analizę, rasti marketingo komplekso problemas ir jas išspręsti. Ruošiant efektingą paslaugų marketingo kompleksą reikia kuo išsamiau ištirti visas septynias komplekso dalis ir rasti alternatyvas kaip jas patobulinti. Naudojant gerai paruoštą marketingo kompleksą, galima įgauti arba išlaikyti puikų vartotojų pasitenkinimą ir įgyvendinti jų lūkesčius, kas reikštų klientų pagausėjimą ir išlaikymą. Tai iškelia problemą – kaip patobulinti marketingo kompleksą, kad tai būtų naudinga organizacijai.

Description

Birštonas is known for health and active leisure resort. The city is growing rapidly in terms of people and objects, but the activities of Birštonas Sports Center According to the report, the number of people exercising is not progressing, on the contrary, it is slow regress. Currently, there are 250 permanent athletes in Birštonas Sports Center in 2016 this number was slightly higher - 284 regular athletes. In order to attract new customers, retain old ones and maintain their good satisfaction, it is necessary to perform the analysis of the marketing complex, to find the problems of the marketing complex and to solve them. In preparation an effective service marketing complex needs to be explored in as much detail as possible in all seven parts of the complex and find alternatives to improve them. Using a well-prepared marketing complex is possible gain or maintain excellent customer satisfaction and meet their expectations, which would mean customers increase and maintenance. This poses a problem - how to improve the marketing complex to make it so beneficial to the organization.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By