Santrauka:
Birštonas yra žinomas kaip sveikatingumo ir aktyvaus laisvalaikio
kurortas. Miestas sparčiai auga žmonių ir objektų atžvilgiu, tačiau Birštono sporto centro veiklos
ataskaitos duomenimis, sportuojančių žmonių skaičius neprogresuoja, o atvirkščiai – palengva
regresuoja. Šiuo metu Birštono sporto centre yra 250 nuolatinių sportuojančių žmonių, 2016 metais
šis skaičius buvo kiek didesnis – 284 nuolatos sportuojantys asmenys.
Norint prisivilioti naujų klientų, išlaikyti senuosius bei palaikyti jų gerą pasitenkinimą, būtina
atlikti marketingo komplekso analizę, rasti marketingo komplekso problemas ir jas išspręsti. Ruošiant
efektingą paslaugų marketingo kompleksą reikia kuo išsamiau ištirti visas septynias komplekso dalis
ir rasti alternatyvas kaip jas patobulinti. Naudojant gerai paruoštą marketingo kompleksą, galima
įgauti arba išlaikyti puikų vartotojų pasitenkinimą ir įgyvendinti jų lūkesčius, kas reikštų klientų
pagausėjimą ir išlaikymą. Tai iškelia problemą – kaip patobulinti marketingo kompleksą, kad tai būtų
naudinga organizacijai.
Description:
Birštonas is known for health and active leisure
resort. The city is growing rapidly in terms of people and objects, but the activities of Birštonas Sports Center
According to the report, the number of people exercising is not progressing, on the contrary, it is slow
regress. Currently, there are 250 permanent athletes in Birštonas Sports Center in 2016
this number was slightly higher - 284 regular athletes.
In order to attract new customers, retain old ones and maintain their good satisfaction, it is necessary
to perform the analysis of the marketing complex, to find the problems of the marketing complex and to solve them. In preparation
an effective service marketing complex needs to be explored in as much detail as possible in all seven parts of the complex
and find alternatives to improve them. Using a well-prepared marketing complex is possible
gain or maintain excellent customer satisfaction and meet their expectations, which would mean customers
increase and maintenance. This poses a problem - how to improve the marketing complex to make it so
beneficial to the organization.