DSpace talpykla

,,ŠaulėGym" sveikatingumo ir sporto klubo veiklos tobulinimas marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Seniūnaitė, Liveta
dc.date.accessioned 2020-09-08T06:51:57Z
dc.date.available 2020-09-08T06:51:57Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4002
dc.description In a modern, highly competitive and rapidly changing environment, companies are finding it increasingly difficult to stand out. Every goal of a company is to make a profit, so to do to work successfully in such an environment, the company must constantly monitor the environment, look for effective solutions and maximize customer focus and value creation. Because every customer wants to get quality and impeccable service, it is important to the customer how the service is provided and whether it meets his expectations. In the face of particularly intense competition from companies, efforts are made to ensure the best possible service, meet customer expectations and find out their needs. However, customers are not always there to be satisfied with the provided services and servicing (Pranulis, Pajuodis, Urbonavičius et al., 2012). Therefore, it is important to find out their opinion about the company's marketing complex. So is corporate marketing analysis, the appropriate means chosen for this purpose help to improve and enhance the company's performance and stand out from competitors. en_US
dc.description.abstract Šiuolaikinėje, itin konkurencingoje ir sparčiai besikeičiančioje aplinkoje, įmonėms darosi vis sunkiau išsiskirti. Kiekvienas įmonės tikslas yra gauti pelną, todėl norint sėkmingai dirbti tokioje aplinkoje, įmonė turi nuolat stebėti aplinką, ieškoti efektyvių sprendimų bei maksimaliai orientuotis į vartotoją ir jam sukuriamą vertę. Kadangi kiekvienas klientas nori gauti kokybiškas ir nepriekaištingas paslaugas, klientui svarbu kaip yra pateikiama paslauga, ir ar ji atitinka jo lūkesčius. Esant ypač didelei įmonių konkurencijai, stengiamasi užtikrinti kuo geresnį aptarnavimą, patenkinti klientų lūkesčius bei išsiaiškinti jų poreikius. Tačiau ne visada klientai būna patenkinti suteiktomis paslaugomis ir aptarnavimu (Pranulis, Pajuodis, Urbonavičius ir kt., 2012). Todėl svarbu išsiaiškinti jų nuomonę apie įmonės marketingo kompleksą. Taigi įmonių marketingo analizė, tinkamos pasirinktos tam priemonės padeda pagerinti ir patobulinti įmonės veiklą ir išsiskirti iš konkurentų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Sveiktingumas, sporto centras, marketingo kompleksas, sporto marketingas en_US
dc.title ,,ŠaulėGym" sveikatingumo ir sporto klubo veiklos tobulinimas marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Improving the Activities of Sport Club ŠaulėGym by Marketing Means en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra