Santrauka:
Šiuolaikinėje, itin konkurencingoje ir sparčiai besikeičiančioje aplinkoje,
įmonėms darosi vis sunkiau išsiskirti. Kiekvienas įmonės tikslas yra gauti pelną, todėl norint
sėkmingai dirbti tokioje aplinkoje, įmonė turi nuolat stebėti aplinką, ieškoti efektyvių sprendimų bei
maksimaliai orientuotis į vartotoją ir jam sukuriamą vertę. Kadangi kiekvienas klientas nori gauti
kokybiškas ir nepriekaištingas paslaugas, klientui svarbu kaip yra pateikiama paslauga, ir ar ji atitinka
jo lūkesčius. Esant ypač didelei įmonių konkurencijai, stengiamasi užtikrinti kuo geresnį
aptarnavimą, patenkinti klientų lūkesčius bei išsiaiškinti jų poreikius. Tačiau ne visada klientai būna
patenkinti suteiktomis paslaugomis ir aptarnavimu (Pranulis, Pajuodis, Urbonavičius ir kt., 2012).
Todėl svarbu išsiaiškinti jų nuomonę apie įmonės marketingo kompleksą. Taigi įmonių marketingo
analizė, tinkamos pasirinktos tam priemonės padeda pagerinti ir patobulinti įmonės veiklą ir išsiskirti
iš konkurentų.
Description:
In a modern, highly competitive and rapidly changing environment,
companies are finding it increasingly difficult to stand out. Every goal of a company is to make a profit, so to do
to work successfully in such an environment, the company must constantly monitor the environment, look for effective solutions and
maximize customer focus and value creation. Because every customer wants to get
quality and impeccable service, it is important to the customer how the service is provided and whether it meets
his expectations. In the face of particularly intense competition from companies, efforts are made to ensure the best possible
service, meet customer expectations and find out their needs. However, customers are not always there
to be satisfied with the provided services and servicing (Pranulis, Pajuodis, Urbonavičius et al., 2012).
Therefore, it is important to find out their opinion about the company's marketing complex. So is corporate marketing
analysis, the appropriate means chosen for this purpose help to improve and enhance the company's performance and stand out
from competitors.