DSpace talpykla

3X3 krepšinio asociacijos marketingo komplekso tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gintautas, Lukas
dc.date.accessioned 2020-09-08T06:48:06Z
dc.date.available 2020-09-08T06:48:06Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3995
dc.description In 2017, the International Olympic Committee announced that Several new sports will emerge at the 2020 Tokyo Olympics, including three before three (3x3) basketball. Although the Olympics have been postponed, the sport will still make its debut in the future. Until then, in Lithuania, such basketball was considered just street basketball and no centralized there was no system to lead Lithuanian representatives of this sport to the Olympic Games. Still, desire have not only the traditional five against five basketball representatives in the Olympics, led The organization responsible for this - the 3x3 basketball association - to appear in Lithuania. Perhaps this work would not be so relevant if you jumped on an already running train of this sport. Lithuanian basketball players would not have shown fantastic results and would no longer have the opportunity to step into Tokyo Olympics. However, because the results of Lithuanian 3x3 basketball happened the opposite in the international arena, it is important to try to get as interested in this sport as possible people and to improve the functioning of the association itself. This can be done through a marketing complex According to Išoraitė (2020), this is the most effective business management tool that helps to get to know the user and understand what he wants. en_US
dc.description.abstract 2017-aisiais metais tarptautinis olimpinis komitetas paskelbė, kad 2020-ųjų metų olimpinėse Tokijo žaidynėse atsiras keletas naujų sporto šakų, tarp kurių ir trys prieš tris (3x3) krepšinis. Nors olimpinės žaidynės buvo nukeltos, ši sporto šaka vis tiek debiutuos ateityje. Iki tol Lietuvoje toks krepšinis buvo laikomas tiesiog gatvės krepšiniu ir jokios centralizuotos sistemos, kuri vestų šios sporto šakos Lietuvos atstovus į olimpines žaidynes, nebuvo. Vis tik, noras turėti ne tik tradicinio penki prieš penkis krepšinio atstovus olimpinėse žaidynėse, paskatino Lietuvoje atsirasti ir už tai atsakingą organizaciją – „3x3 krepšinio asociaciją“. Galbūt šis darbas nebūtų toks aktualus, jei į jau nuvažiuojantį šios sporto šakos traukinį įšokę Lietuvos krepšininkai nebūtų demonstravę fantastiškų rezultatų ir nebeturėtų galimybės žengti į Olimpines Tokijo žaidynes. Vis tik, kadangi įvyko atvirkščiai ir Lietuvos 3x3 krepšinio rezultatai tarptautinėje arenoje staigiai šovė į viršų, yra aktualu stengtis šia sporto šaka sudominti kuo daugiau žmonių ir gerinti pačios asociacijos veiklą. Tą padaryti galima pasitelkus marketingo komplekso tobulinimo būdą – pasak Išoraitės (2020), tai yra pati efektyviausia verslo vadybos priemonė, kuri padeda pažinti vartotoją ir suprasti tai, ko jis nori. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Krepšinis, asociacija, marketingo kompleksas en_US
dc.title 3X3 krepšinio asociacijos marketingo komplekso tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improving the Marketing Mix of the Basketball Association 3X3 en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra