Santrauka:
2017-aisiais metais tarptautinis olimpinis komitetas paskelbė, kad
2020-ųjų metų olimpinėse Tokijo žaidynėse atsiras keletas naujų sporto šakų, tarp kurių ir trys prieš
tris (3x3) krepšinis. Nors olimpinės žaidynės buvo nukeltos, ši sporto šaka vis tiek debiutuos ateityje.
Iki tol Lietuvoje toks krepšinis buvo laikomas tiesiog gatvės krepšiniu ir jokios centralizuotos
sistemos, kuri vestų šios sporto šakos Lietuvos atstovus į olimpines žaidynes, nebuvo. Vis tik, noras
turėti ne tik tradicinio penki prieš penkis krepšinio atstovus olimpinėse žaidynėse, paskatino
Lietuvoje atsirasti ir už tai atsakingą organizaciją – „3x3 krepšinio asociaciją“.
Galbūt šis darbas nebūtų toks aktualus, jei į jau nuvažiuojantį šios sporto šakos traukinį įšokę
Lietuvos krepšininkai nebūtų demonstravę fantastiškų rezultatų ir nebeturėtų galimybės žengti į
Olimpines Tokijo žaidynes. Vis tik, kadangi įvyko atvirkščiai ir Lietuvos 3x3 krepšinio rezultatai
tarptautinėje arenoje staigiai šovė į viršų, yra aktualu stengtis šia sporto šaka sudominti kuo daugiau
žmonių ir gerinti pačios asociacijos veiklą. Tą padaryti galima pasitelkus marketingo komplekso
tobulinimo būdą – pasak Išoraitės (2020), tai yra pati efektyviausia verslo vadybos priemonė, kuri
padeda pažinti vartotoją ir suprasti tai, ko jis nori.
Description:
In 2017, the International Olympic Committee announced that
Several new sports will emerge at the 2020 Tokyo Olympics, including three before
three (3x3) basketball. Although the Olympics have been postponed, the sport will still make its debut in the future.
Until then, in Lithuania, such basketball was considered just street basketball and no centralized
there was no system to lead Lithuanian representatives of this sport to the Olympic Games. Still, desire
have not only the traditional five against five basketball representatives in the Olympics, led
The organization responsible for this - the 3x3 basketball association - to appear in Lithuania.
Perhaps this work would not be so relevant if you jumped on an already running train of this sport.
Lithuanian basketball players would not have shown fantastic results and would no longer have the opportunity to step into
Tokyo Olympics. However, because the results of Lithuanian 3x3 basketball happened the opposite
in the international arena, it is important to try to get as interested in this sport as possible
people and to improve the functioning of the association itself. This can be done through a marketing complex
According to Išoraitė (2020), this is the most effective business management tool that
helps to get to know the user and understand what he wants.