DSpace talpykla

UAB ,,Viltoma“ įvaizdžio kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kraugžlytė, Liucija
dc.date.accessioned 2020-07-20T06:55:30Z
dc.date.available 2020-07-20T06:55:30Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3665
dc.description The first part of the work reveals the theoretical aspects of creating a company image. The second part of the work presents the characteristics of UAB "Viltoma" company. In this part, in order to find out how the image of UAB Viltoma is created, an instrument of empirical research has been prepared. Questionnaire sent to company customers. In the analytical part of the work, a detailed analysis is performed, the attitude of the company's current and potential customers to the company's image is analyzed. The third part of the work presents solutions and methods for the formation of the image of UAB Viltoma. Objectives of the Creating the image of UAB Viltoma: creating the image of UAB Viltoma. Methods of the Creating the image of UAB Viltoma – analysis of scientific literature and documents, quantitative research. en_US
dc.description.abstract Pirmojoje darbo dalyje atskleidžiami įmonės įvaizdžio kūrimo teoriniai aspektai. Antrojoje darbo dalyje pristatoma UAB „Viltoma“ įmonės veiklos charakteristika. Šioje dalyje siekiant išsiaiškinti kaip kuriamas UAB „Viltoma“ įmonės įvaizdis, parengtas empirinio tyrimo instrumentas. Iš anksto standartizuota, raštu pateikiama anketinė apklausa, atliekama apklausiant įmonės klientus. Analitinėje darbo dalyje atliekama išsami analizė, nagrinėjami įmonės esamų ir potencialių klientų požiūris į įmonės kuriamą įvaizdį. Trečiojoje darbo dalyje pateikiami sprendimai, metodai UAB „Viltoma“ įvaizdžio formavimui. Darbo tikslas – ištyrus UAB „Viltoma“ įmonės įvaizdžio kūrimo problemas, pateikti pasiūlymus tinkamo įvaizdžio formavimui. Darbo metodai: mokslinės literatūros ir dokumentų analizė, kiekybinis tyrimas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įvaizdis, įvaizdžio tobulinimas, įvaizdžio formavimo priemonės. en_US
dc.title UAB ,,Viltoma“ įvaizdžio kūrimas en_US
dc.title.alternative Creating the Image of UAB Viltoma en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra