Santrauka:
Pirmojoje darbo dalyje atskleidžiami įmonės įvaizdžio kūrimo teoriniai aspektai. Antrojoje darbo
dalyje pristatoma UAB „Viltoma“ įmonės veiklos charakteristika. Šioje dalyje siekiant išsiaiškinti kaip
kuriamas UAB „Viltoma“ įmonės įvaizdis, parengtas empirinio tyrimo instrumentas. Iš anksto
standartizuota, raštu pateikiama anketinė apklausa, atliekama apklausiant įmonės klientus. Analitinėje
darbo dalyje atliekama išsami analizė, nagrinėjami įmonės esamų ir potencialių klientų požiūris į įmonės
kuriamą įvaizdį. Trečiojoje darbo dalyje pateikiami sprendimai, metodai UAB „Viltoma“ įvaizdžio
formavimui. Darbo tikslas – ištyrus UAB „Viltoma“ įmonės įvaizdžio kūrimo problemas, pateikti pasiūlymus
tinkamo įvaizdžio formavimui.
Darbo metodai: mokslinės literatūros ir dokumentų analizė, kiekybinis tyrimas.
Description:
The first part of the work reveals the theoretical aspects of creating a company
image. The second part of the work presents the characteristics of UAB "Viltoma" company. In this part,
in order to find out how the image of UAB Viltoma is created, an instrument of empirical research has
been prepared. Questionnaire sent to company customers. In the analytical part of the work, a detailed
analysis is performed, the attitude of the company's current and potential customers to the company's
image is analyzed. The third part of the work presents solutions and methods for the formation of the
image of UAB Viltoma.
Objectives of the Creating the image of UAB Viltoma: creating the image of UAB Viltoma.
Methods of the Creating the image of UAB Viltoma – analysis of scientific literature and
documents, quantitative research.