DSpace talpykla

UAB „RALFA“ klientų logistinio aptarnavimo proceso tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vaivilavičiūtė, Monika
dc.date.accessioned 2019-08-14T06:29:49Z
dc.date.available 2019-08-14T06:29:49Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2256
dc.description Theoretical part analyzes the concept of logistics, customer service aspects, its functions, also this part represents the customer service process in the field of logistics and suggest recommendations for improvement in this area. The analytical part provides the information of „RALFA” company’s history and main activities. Moreover, in this part are presented PEST and SWOT analysis, organizational structure, logistical and customer service processes, quantitative analysis (questionnaire survey) and in the end there is description of research final results. The last part suggest recommendations based of specific calculations and with special purpose to improve better and more effective activity of customer service process in „RALFA” transport company. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojama logistikos sąvoka, klientų aptarnavimo aspektai, funkcijos, taip pat nagrinėjamas klientų aptarnavimo procesas logistikos srityje ir pateikiamos šios srities gerininmo rekomendacijos. Analitinėje dalyje pateikiama informacija apie UAB „RALFA” istoriją ir vykdomą veiklą. Taip pat nagrinėjamos „PEST”, „SSGG” analizės, įmonės organizacinė struktūra, logistinis procesas, klientų aptarnavimo proceso eiga, analizuojamas kiekybinis tyrimas ir galiausiai aprašomi gauti rezultatai. Projektinėje dalyje teikiami pasiūlymai ir rekomendacijos, pagrįstos konkrečiais apskaičiavimais su tikslu pagerinti UAB „RALFA“ klientų aptarnavimo procesą, kad šis būtų žymiai efektyvesnis ir sklandesnis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Logistika, klientų aptarnavimas, tobulinimas. en_US
dc.title UAB „RALFA“ klientų logistinio aptarnavimo proceso tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Client Logistics Service Process at Ralfa UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra