Santrauka:
Teorinėje dalyje analizuojama logistikos sąvoka, klientų aptarnavimo aspektai, funkcijos, taip pat nagrinėjamas klientų aptarnavimo procesas logistikos srityje ir pateikiamos šios srities gerininmo rekomendacijos. Analitinėje dalyje pateikiama informacija apie UAB „RALFA” istoriją ir vykdomą veiklą. Taip pat nagrinėjamos „PEST”, „SSGG” analizės, įmonės organizacinė struktūra, logistinis procesas, klientų aptarnavimo proceso eiga, analizuojamas kiekybinis tyrimas ir galiausiai aprašomi gauti rezultatai. Projektinėje dalyje teikiami pasiūlymai ir rekomendacijos, pagrįstos konkrečiais apskaičiavimais su tikslu pagerinti UAB „RALFA“ klientų aptarnavimo procesą, kad šis būtų žymiai efektyvesnis ir sklandesnis.
Description:
Theoretical part analyzes the concept of logistics, customer service aspects, its functions, also this part represents the customer service process in the field of logistics and suggest recommendations for improvement in this area. The analytical part provides the information of „RALFA” company’s history and main activities. Moreover, in this part are presented PEST and SWOT analysis, organizational structure, logistical and customer service processes, quantitative analysis (questionnaire survey) and in the end there is description of research final results. The last part suggest recommendations based of specific calculations and with special purpose to improve better and more effective activity of customer service process in „RALFA” transport company.