DSpace talpykla

UAB „Finansinių sprendimų agentūra“ Kauno filialo klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Povilaitis, Rokas
dc.date.accessioned 2019-08-09T10:54:41Z
dc.date.available 2019-08-09T10:54:41Z
dc.date.issued 2019-06-12
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2069
dc.description The work consists of three parts. The first part of the thesis, based on scientific literature, provides a theoretical justification for improving service quality. The second part presents the problem situation of UAB „Finansinių sprendimai agentūra“ due to the deteriorating quality of customer service. The analysis of the qualitative research results is presented. The third part of the work is based on the results of the research conducted to formulate and financially support proposals and decisions to improve the current FSA customer service situation. en_US
dc.description.abstract Darba sudaro trys dalys. Pirmoje darbo dalyje, remiantis moksline literatūra, pateikiama aptarnavimo kokybės gerinimo teorinis pagrindimas. Antroje dalyje pristatoma UAB „Finansinių sprendimų agentūra“ probleminė situacija, dėl prastėjančios klientų aptarnavimo kokybės. Pateikiama atlikto kokybinio tyrimo rezultatų analizė. Trečioji darbo dalis yra skirta remiantis atlikto tyrimo rezultatais suformuluoti ir finansiškai pagrįsti pasiūlymus bei sprendimus esamai FSA klientų aptarnavimo padėčiai gerinti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Aptarnavimo kokybės gerinimas, paslaugų kokybė. en_US
dc.title UAB „Finansinių sprendimų agentūra“ Kauno filialo klientų aptarnavimo kokybės gerinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Customer Service Quality of Finansinių sprendimų agentūra UAB in Kaunas Unit en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra