DSpace talpykla

Naršyti Kolegijos mokomieji leidiniai pagal pavadinimą

Naršyti Kolegijos mokomieji leidiniai pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Nemčiauskienė, Diana (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2020)
    Šios mokymo/mokymosi priemonės tikslas – ugdyti būsimojo kineziterapeuto, ergoterapeuto gebėjimus ir įgūdžius parinkti, sudaryti nemedikamentinio gydymo planą ir jį vykdyti. Pateikiamos šios susirgimų sistemos: nervų, ...
  • Steponavičienė, Aušra; Kraujutienė, Ingrida; Vasiliauskienė, Nijolė; Oršvilienė, Rasa (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2020)
    Maisto saugos užtikrinimui būtinas rizikos veiksnių valdymas visoje maisto grandinėje (nuo žaliavų priėmimo, jų sandėliavimo, produktų gamybos, pagamintų produktų sandėliavimo iki jų pateikimo klientui). Šioje grandinėje ...
  • Martín Carmassi, Claudia; Nuere-Salgado, Leire; Pérez-Miranda, Juan; Kühn, Adrian; Valle Benítez, Noelia; Ryhänen, Solja; Savolainen, Anuliina; Hietanen, Aija; Tamulienė, Rasa; Šarlauskienė, Lina; Grmuša, Tanja; Rocco, Sanja; Šipić, Neven; Zavišić, Željka; Athwal, Manny (Erasmus+ K2 Project. European Union, 2023)
    This publication is a result of an Erasmus+ strategic partnership project “Quality of Virtual Studies” funded by the European Commission. This production reflects the author's views; therefore, the European Commission ...
  • Mattila, Marita; Heiskanen, Saila; Tuuva-Hongisto, Sari; Koliandris, Michalis; Christodoulides, Efstathios; Muraus, Petra; Žlibinaitė, Laura; Piščalkienė, Viktorija; Aleksonis, Petras; Egish, Zachary; Nagy, Enikő; Egei, Petra; Markovič, Mojca; Žigante, Domen; Poim, Ana; Botas, João; Simões, Paula; Amoroso, José (Polytechnic of Leiria, 2022)
    The benefits of physical activity for health have been widely acknowledged, namely by the World Health Organization (WHO) and by the European Union. In view of that, worldwide policies and initiatives for the promotion of ...
  • Jankauskienė, Ina (Kauno kolegija, 2013)
    Metodinė priemonė skirta padėti studentams įgyti kompetencijas, įgalinančias modeliuoti ugdymo drama turinį ir aplinką, ugdyti vaikų vaidybinius gebėjimus, pateikiant susistemintą teorinę ir praktinę studijų medžiagą, ...
  • Kauno kolegija, Technologijų fakultetas (Technologijų fakultetas Informatikos katedra, 2021)
    Šie metodiniai nurodymai baigiamajam darbui rengti (toliau Metodiniai nurodymai), skirti Kauno kolegijos Informacijos sistemų krypties studijų programos Informacinės finansų sistemos (valst. kodas 6533BX001) studentams, ...
  • Šarlauskienė, Lina (Kauno kolegija, 2018)
    Leidinys skirtas dėstytojams ir studentams, siekiant perteikti pagrindinius ir praktinius informacijos šaltinių naudojimo aspektus. Suprantant akademinės bendruomenės poreikius informacija leidinyje pateikiama glaustai, ...
  • Brusokas, Andrius; Martinonytė, Jūratė (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2020)
    Integruoto krepšinio ir futbolo taisyklės Šioje knygoje pateikiamos integruoto krepšinio bei integruoto futbolo taisyklės, siekiant paaiškinti įvairias situacijas. Taip pat siūlomos metodinės rekomendacijos, paremtos ...
  • Mejerienė, Zita; Čelnienė, Jolanta (Kauno kolegija, 2015)
    Įstaigų ir įmonių administravimo specialybės studentai studijas baigia baigiamojo darbo rengimu ir gynimu. Koleginių studijų baigiamasis darbas – tai savarankiškas taikomojo pobūdžio darbas, rodantis studento kūrybiškumą, ...
  • Arminienė, Aušra; Kupstienė, Lina; Piligrimienė, Virginija; Urmonienė, Daiva (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2018-10-24)
    Šiame leidinyje pateikiami Įstaigų ir įmonių administravimo studijų programos profesinės veiklos praktikos metodiniai nurodymai.
  • Arminienė, Aušra; Kupstienė, Lina; Piligrimienė, Virginija (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2020)
    Įstaigų ir įmonių administravimo studijų programos profesinės veiklos praktikos metodiniai nurodymai parengti, vadovaujantis Kauno kolegijos studentų praktikos organizavimo tvarka, Kauno kolegijos Studijų tvarka, Kauno ...
  • Stankevičiūtė-Volkauskienė, Daiva (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2020)
    Šios metodinės priemonės tikslas – pateikti profesinio bakalauro baigiamojo rašto darbo turinio formavimo rekomendacijas komunikacijos studijų krypties studentams.
  • Šemiotienė, Rasa (Kauno kolegija, 2016)
    Elektroninis leidinys Kaip parengti dalykinės anglų kalbos savarankišką darbą (Metodinės rekomendacijos) yra skirtas Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto teisės, buhalterinės apskaitos bei finansų studijų programų ...
  • Urbanavičienė, Ilona; Urbanavičius, Valdas (Kauno kolegija, 2020)
    Rengiant mokymo priemonę „Kartografinio redagavimo pagrindai“ orientuotasi į Kauno kolegijos geodezijos studijų programos numatomus studijų rezultatus. Leidinyje pateikta teorinė ir praktinė medžiaga naudinga pagrindiniams ...
  • Misiūnas, Donatas; Stasiūnaitienė, Eglė; Navickienė, Lijana; Motiejūnienė, Rita; Mačiulienė, Daiva (Kauno kolegijos Leidybos centras, 2018)
    Savarankiškų rašto darbų rengimo ir įforminimo metodinės rekomendacijos – priemonė, skirta Kauno kolegijos Medicinos fakulteto studentams ir dėstytojams. Savarankiškų darbų rengimas yra studijų proceso dedamoji dalis. ...
  • Urbanavičienė, Ilona; Urbanavičius, Valdas (Kauno kolegija, 2018)
    Mokomoji knyga Kosminių vaizdų tyrimai skirta Kauno kolegijos studentams studijuojantiems Geodezijos studijų programos Nuotoliniai tyrimų metodai dalyką. Knygoje pateikta teorinė ir praktinė medžiaga naudinga pagrindiniams ...
  • Kauno kolegija, Humanitarinių studijų centras (Kauno kolegija, 2017)
    Šis dokumentas nustato kursinių darbų rengimo, gynimo, vertinimo pagrindines sąvokas ir taisykles Studijų centre.
  • Kauno kolegija, Technologijų fakultetas (Kauno kolegija, 2017)
    Šios metodinės priemonės tikslas – paaiškinti kai kuriuos esminius baigiamųjų darbų rengimo, jų rašymo, įforminimo ypatumus. Čia įvardyti pagrindiniai baigiamųjų darbų rengimo tvarką, gynimą, vertinimą bei kitus su studijų ...
  • Grigonienė, Giedrė (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2022)
    Šis leidinys parengtas kaip aktyvaus mokymosi priemonė. Jame nurodomi mokymosi tikslai, uždaviniai, susisteminama medžiaga, suteikiama galimybė patikrinti ir įvertinti įgytas žinias bei įgūdžius. Leidinys tinka ir darbui ...
  • Daubarienė, Jūratė (Kauno kolegija, 2018)
    Šis leidinys prasideda nuo įvado, kurį sudaro pagrindinės keturios svarbiausios dalys: aktualumas, naujumas, tikslas, uždaviniai ir metodai. Šis leidinys atspindi studijų rašto darbų teorinę dalį (literatūros analizę). ...

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra