DSpace talpykla

Naršyti pagal pavadinimą

Naršyti pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Varanavičiūtė, Dovilė (2020-06-25)
    Teigiamas įvaizdis yra naudingas kiekvienai organizacijai, nepriklausomai nuo jos dydžio. MB „Modusa“ yra jauna įmonė, įsikūrusi 2018 m., įmonė mažai dėmesio skiria savo įvaizdžio formavimui, todėl būtų naudinga ištirti ...
  • Ramanauskas, Aušrius (2018-07)
    Baigiamojo darbo teorinėje dalyje analizuojama mokslinė literatūra, aptariamas paslaugos marketingas ir plėtra. Analitinėje dalyje pateikiamas tyrimo metodas ir gauti rezultatai. Praktinėje dalyje pateikiami sprendimai ...
  • Šikarskas, Mantas (2018-06-19)
    Projekto darbo tikslas – pademonstruoti žinias ir praktinius gebėjimus įgytus studijuojant Kauno kolegijoje. Šio projektinis darbo tikslas yra sukurti multimedijos produktą apie A. Lavrėnovo įmonę „Oroperatorius“, kuris ...
  • Gudeliūnaitė, Meda (2021-06-07)
    Teorinėje dalyje aptariamas įmonės įvaizdis, socialinės medijos bet jų tarpusavio sąsaja formuojant įmonės įvaizdį. Analitinėje dalyje atliekama MB ,,OXYGEN projektai“ įmonės veiklos bei įvaizdžio analizė, pristatomi MB ...
  • Sirtautaitė, Eglė (2019-06-13)
    Darbas sudarytas iš trijų dalių. Teorinėje darbo dalyje pateikiami teoriniai socialinių medijų sprendimai: socialinės medijos samprata, socialinės medijos rūšys ir funkcijos. Apžvelgiama Lietuvos mažmeninės prekybos internete ...
  • Ožekauskas, Džiugas (2022-06-09)
    Pirmoje dalyje pateikiami teoriniai aspektai, apie turinį socialiniuose tinkluose, jo kūrimą ir tipus. Antroje dalyje analizuojama MB „Prokinesis“ veikla socialiniuose tinkluose, rinka, kurioje įmonė veikia, atliekamas ...
  • Urniežius, Simonas (2020-06-22)
    Baigiamojo darbo tema – „MB „Promotorika“ įvaizdžio priemonių kūrimas“. Simonas Urniežius / Vadovas lekt. Laima Grikšienė. Kauno kolegija, Technologijų fakulteto Medijų technologijų katedra. Kaunas, 2020 Darbo tikslas. ...
  • Kučinskaitė, Karolina (201-06-12)
    Teorinėje dalyje apžvelgiami mažųjų bendrijų steigimo principai, finansinių ataskaitų sudarymo būdai ir mokesčiai. Praktinėje dalyje pateikiama mažosios bendrijos „RedGina“ charakteristika, aptariamos bendrijoje užregistruotos ...
  • Neniškienė, Laima (2019-06-12)
    Darbą sudaro keturios dalys. Pirmoje dalyje „Įmonių teisinės formos Lietuvoje“ pateikiamos populiariausių įmonių teisinės formos Lietuvoje, akcentuojant mažosios bendrijos privalumus. Antroje dalyje „Mažųjų bendrijų apskaitą ...
  • Rajackas, Rokas (2021-06-18)
    Baigiamasis darbas. MB „Skytrip“ žiniatinklio svetainės ir reklamos priemonių kūrimas. Studentas – Rokas Rajackas, Vadovas – Audrius Čapskas; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas, ...
  • Pumputis, Mykolas (2022-06-16)
    Baigiamasis darbas – MB „Soldenta“ dvimatės animacijos kūrimas. Studentas Mykolas Pumputis, Vadovė Daiva Sajek, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022. Darbo apibūdinimas – ...
  • Karbauskaitė, Gintė (2022-06-16)
    Baigiamojo darbo tema – MB „Soldenta“ žiniatinklio svetainės ir reklamos priemonių kūrimas. Darbo tikslas – pademonstruoti studijų metu įgytas žinias kuriant svetainę bei reklamos priemones ir juos panaudoti siekiant ...
  • Ringaila, Dovydas (2019-07-03)
    Darbo tema - MB Įmonės “Spalvotas Betonas” vizualinio identiteto dizaino sukūrimas Baigiamojo darbo tikslas - Sukurti originalų, vizualiai taisiklynga ir užsakovo poreikius atitinkantį įmonės “Spalvotas Betonas” ...
  • Mickienė, Ingrida (2021-06-09)
    Teorinėje dalyje aptariama apskaitos esmė, mažųjų bendrijų apskaitos politika ir ją reglamentuojantys teisės aktai. Analitinėje dalyje pateikiami užregistruoti ūkiniai įvykiai ir aptariamos sudarytos finansinės ir mokestinės ...
  • Tuomas, Egidijus (2022-06-09)
    Teorinėje dalyje analizuojama įvairių autorių nuomonės ir strategijos įvedant naują produktą į rinką. Analitinėje dalyje atliekama įmonės mikro ir makro aplinkų analizės, SSGG analizė ir tyrimo rezultatų analizė. ...
  • Gudeliauskas, Lukas (2021-06-15)
    Teorinėje dalyje yra apibrėžiama konkurencijos, konkurencingumo bei konkurencinių pranašumų sąvokos. Šių sąvokų dėsningumas ir ryšys tarpusavyje. Pabrėžiama konkurencinių pranašumų svarba. Analizuojami renginių organizavimo ...
  • Gudelytė, Deimantė (2020-07-10)
    Baigiamojo darbo tema – Įmonės „MB Universalus“ prekės ženklo ir internetinės svetainės dizainas. Baigiamojo darbo tikslas – Sukurti įmonės veiklą atspindinčius prekinį ženklą, bei internetinę svetainę. Baigiamojo darbo ...
  • Ulinskytė, Kornelija (2021-05-27)
    Paslaugos išskirtinumas ir neapčiuopiamumas nulemia tai, jog pati paslauga ir aptarnavimas neretai įvertinami tik po paslaugos vartojimo, o kliento lūkesčiai ir potyriai yra subjektyvios kilmės, dėl to paslaugų įmonėms yra ...
  • Pilaitis, Benas (2022-06-09)
    Šiame profesinio bakalauro darbe yra analizuojamas įmonės „Varolab“ konkurencingumas Lietuvos rinkoje remiantis literatūros ir kitais informacijos šaltiniais. MB „Varolab“ yra įmonė šiuo pavadinimu teikianti skaitmeninės ...
  • Bubnelis, Lukas (2018-06)
    Darbo problema - išreiškiama klausimu: kokie teikiamų paslaugų kokybės gerinimo sprendimai yra priimtiniausi MB ,,VILASTA LT”? Darbo tikslas - išanalizuoti paslaugų kokybę ir pateikti paslaugų kokybės gerinimo sprendimus ...