Santrauka:
Pirmoje dalyje pateikiami teoriniai
aspektai, apie turinį socialiniuose tinkluose, jo kūrimą ir tipus. Antroje dalyje analizuojama MB
„Prokinesis“ veikla socialiniuose tinkluose, rinka, kurioje įmonė veikia, atliekamas kiekybinis
tyrimas. Trečioje dalyje pateikiami sprendimai, galintys patobulinti MB „Prokinesis“ turinį
socialiniuose tinkluose. Darbo problema – prasidėjus koronaviruso sukeltiems vyriausybės apribojimams, mažoji
bendrija „Prokinesis“ sumažino keliamo reklaminio ir pramoginio turinio kiekį socialiniuose
tinkluose. Kol senasis turinys išlaiko dabartinius klientus, jis ne visada sugeba pritraukti naujus. Tad,
kyla klausimas – kaip būtų galima tobulinti MB „Prokinesis“ turinį socialiniuose tinkluose?
Darbo tikslas – pateikti MB „Prokinesis“ turinio socialiniuose tinkluose tobulinimo
sprendimus.
Description:
The first part presents theoretical aspects
about the content of social networks, their development, and their types. The second part analyzes the
activities of MB "Prokinesis" on social networking sites, the market in which the company operates,
and a quantitative study. The third part contains suggestions that can improve the content of MB
"Prokinesis" on social networking sites.Thesis problem - with the onset of government restrictions caused by coronavirus,
Prokinesis, MB has reduced the amount of advertising and entertainment content on social networks.
While the old content can retain current customers, it will not always attract new customers. So, a
question arises - how can Prokinesis, MB improve its content on social networking sites?
Thesis aim – to provide solutions for improving Prokinesis, MB content on social
networking sites.