Santrauka:
Teorinėje dalyje analizuojama įvairių autorių nuomonės ir
strategijos įvedant naują produktą į rinką. Analitinėje dalyje atliekama įmonės mikro ir makro aplinkų
analizės, SSGG analizė ir tyrimo rezultatų analizė. Projektinėje dalyje pateikiami naujo produkto
įvedimo į rinką sprendimai pagal išanalizuotą teorinę dalį ir gautus analitinės dalies rezultatus. Darbo problema. Siekiama išsiaiškinti kokius MB „Tealure“ naujo produkto įvedimo į
rinką procese sprendimus reikėtų priimti, kad produktas būtų sėkmingas.
Darbo tikslas. Nustatyti MB „Tealure“ įmonės įvedamo naujo produkto į Lietuvos rinką
galimybes ir pasiūlyti pagrįstus sprendimus bei priemones.
Description:
The theoretical part of this thesis analyzes the opinions and strategies of
various authors in introducing a new product to the market. In the analytical part analyzed company's
micro and macro environments, SWOT analysis and analysis of the consumer survey results. The
design part presents the solutions for the new product launch on the market according to the analyzed
theoretical part and the results of the analytical part. The main problem of the (professional BA thesis). The aim of this thesis is to find out
what decisions should be made in the process of launching a new product in order for the product to
be successful in the market.
The aim of the (professional BA thesis). To identify the possibilities of the new product
introduced by MB Tealure to the Lithuanian market and to offer reasonable solutions and measures.