DSpace talpykla

MB „Tealure“ naujo produkto įvedimas į Lietuvos rinką

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Tuomas, Egidijus
dc.date.accessioned 2022-08-29T08:29:55Z
dc.date.available 2022-08-29T08:29:55Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6155
dc.description The theoretical part of this thesis analyzes the opinions and strategies of various authors in introducing a new product to the market. In the analytical part analyzed company's micro and macro environments, SWOT analysis and analysis of the consumer survey results. The design part presents the solutions for the new product launch on the market according to the analyzed theoretical part and the results of the analytical part. The main problem of the (professional BA thesis). The aim of this thesis is to find out what decisions should be made in the process of launching a new product in order for the product to be successful in the market. The aim of the (professional BA thesis). To identify the possibilities of the new product introduced by MB Tealure to the Lithuanian market and to offer reasonable solutions and measures. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojama įvairių autorių nuomonės ir strategijos įvedant naują produktą į rinką. Analitinėje dalyje atliekama įmonės mikro ir makro aplinkų analizės, SSGG analizė ir tyrimo rezultatų analizė. Projektinėje dalyje pateikiami naujo produkto įvedimo į rinką sprendimai pagal išanalizuotą teorinę dalį ir gautus analitinės dalies rezultatus. Darbo problema. Siekiama išsiaiškinti kokius MB „Tealure“ naujo produkto įvedimo į rinką procese sprendimus reikėtų priimti, kad produktas būtų sėkmingas. Darbo tikslas. Nustatyti MB „Tealure“ įmonės įvedamo naujo produkto į Lietuvos rinką galimybes ir pasiūlyti pagrįstus sprendimus bei priemones. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Naujas produktas, įvedimas, Lietuvos rinka, sprendimai. en_US
dc.title MB „Tealure“ naujo produkto įvedimas į Lietuvos rinką en_US
dc.title.alternative Introduction of a New Telure, MB Product to the Lithuanian Market en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra