dc.contributor.author |
Obelenytė, Raimonda |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-18T13:39:18Z |
|
dc.date.available |
2019-02-18T13:39:18Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/918 |
|
dc.description |
Raimonda Obelenytė. Socialines žiniasklaidos poveikis rinkodaros veiklai. „Ibis Kaunas Centre“ viešbutis atvejis. Profesinis bakalauras. Darbo vadovas lekt. Wilfred Ledoux Tchasse Simo, Kauno kolegija Vadybos ir ekonomikos fakulteto Verslo vadybos katedra.
Darbo apibūdinimas – socialinė žiniasklaida tampa viena iš svarbiausiu skaitmeninio pasaulio kūrimo aspektu. Socialinė žiniasklaida gali būti naudojama bendraujant su klientais palaikyti santykius su jais. Žmonės naudodami socialinė žiniasklaida reklamuoja kompanijos paslaugas, prekes net patys to nesuvokdami. Darbo problema – viešbučiai nevisiškai supranta kaip gali pasinaudoti teikiamos socialinės žiniasklaidos pranašumais rinkodarai ir ką tai gali atnešti viešbučiui jei jos integravimas į marketingo veiklą yra sėkmingas. Socialinė žiniasklaida augimas didėja kiekvienais metais ir tampa vis svarbesnis dalykas versle nes tai padeda pasiekti vartotojus lengviau. Darbo tikslas – išanalizuoti kaip viešbutis integruoja socialines medija į savo marketingo veikla. Darbo metodai: Mokslinės literatūros analizė Apklausa Interviu SSGG Skaičiavimai Darbo struktūra – teorinėje dalyje aptariama socialines medijos tipai, kaip kiekviena iš jų galima ir turi būti naudojama, kokia įtaka socialine medija daro keliautojams, apie marketingo strategijas kurios naudojamos socialines medijos marketingo veikloje, kaip socialiai tinklai įtakoja žmones ir pajamų valdymą. Praktinėje darbo dalyje pateikiami tyrimo rezultatai kurie parodo apklaustųjų nuomone apie socialinius tinklus, jų naudojimą. Taip pat interviu, kuriama parodoma kaip viešbutis stengiasi įtraukti socialinius tinklus į marketingo veiklą. Darbo rezultatai – pradedant naudoti socialinius tinklus svarbiausia yra žinoti kurie yra reikalingi ir tinkamai juos prižiūrėti. Medijos gali padėti verslininkas suprasti klientų elgesį labiau iš pateiktos informacijos socialiniuose tinkluose ir panaudoti gauta informacija paslaugų tobulinimui atsižvengiant į klientų norus. Apklausos rezultatai parodė kad dauguma žmonių naudoja socialinius tinklus ir į juos patalpina visokios informacijos apie save, kuri gali būti naudinga marketingo specialistams. Rekomendacijos – Viešbučiui Ibis centre Kaunas iš gautų duomenų būtų galima rekomenduoti padidinti socialinių tinklų skaičių į pradėti žiūrėti į skaičiavimus ir sekti jų veikla, norint pasiekti užsibrėžta tikslą. Taip pat skelbti kuo įvairesnį turinį socialinės žiniasklaidos
paskyrose norint užtikrinti kad jis būtų įdomesnis klientams ir padidinti „Facebook“ naudojimą siekiant padidinti tiesioginius pardavimus. Darbą sudaro 51 puslapiai, 9 lentelės, 11 figūrų, 13 paveikslių, 25 literatūros ir informacijos šaltiniai. |
en |
dc.description.abstract |
Description of the work – Social media is becoming one of the most important things for
building the digital business. It can be used to engage with customers, keep relations with them, people could promote about your services even without realizing it.
Main problem – hotels do not really understand advantage of using social media marketing, what it can bring to the hotel if the implementation of it in marketing activities is correct. Social media is rising with each year and it is becoming important tool for business because it allows to reach consumers easier and faster.
The aim – investigate how hotel is integrating social media in its marketing activities and
social media’s impact on it
Methods of work:
Literature analysis
Questionnaire
Interview
SWOT analysis
Matrices calculation
The structure – theoretical part discusses the types of the social media, how each of it could be used, social media impact on travelers’ behaviors, types of marketing strategies that could be use on social media, social media on consumer engagement and revenue management. The practical part of the work introduces the results of the questionnaire and interview researches. Also, metrics for evaluating impact of social media marketing.
Scope of the work - the work consists of 51 pages, 9 tables, 11 figures, 13 pictures 25
literature and information sources. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
Hotel, social media, marketing activities |
en_US |
dc.title |
Impact of Social Media on Marketing Activities on case of Hotel Ibis Kaunas Centre |
en_US |
dc.title.alternative |
Socialinės žiniasklaidos poveikis rinkodaros veiklai. "Ibis Kaunas Centre" viešbučio atvejis |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |