DSpace talpykla

Muzikos integravimas į kitas priešmokyklinio amžiaus vaikų veiklas.

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Morozaitė, Marija
dc.date.accessioned 2019-02-18T06:46:10Z
dc.date.available 2019-02-18T06:46:10Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/913
dc.description Relevance of the topic. Integration of education is manifested through arts education, especially as its impact on personality development and education is increasing. Music is one of the most important cultural expressions - it expresses people's feelings, thoughts, desires and dreams. "Children's musical abilities and musical intelligence can already have a significant influence on understanding and analyzing information in creche, but it is important that appropriate methods be used for this" (Katiniene, Vaičienė 2001). Problem: Integration of music into other activities does not always correspond to the essence of the content and not enough creative, without elements of improvisation. Subject: Integration of music into other activities of pre-school children. Aim: to analyze the integration of music into other activities of pre-school children. Objectives: 1. Theoretically justify the integration of music into other activities of pre-school children. 2. To integrate music into other empirical research of pre-school children's activities. 3. Plan, initiate and realize the educational project Conclusions: Quantitative research has shown that parents do not have enough knowledge about integrating music into other activities. Nevertheless, they agree with the statement that pre-school children can listen to music while studying the environment. The results of the teachers' survey showed that pedagogues integrate music, but not in all activities. Also, the study found that there is a poor music corner in the groups. Considering the project, it was successfully planned and implemented, gave the children new musical experiences, instruments, as well as new ideas for tutors and incentives to create musical instruments from a variety of tools. Thesis structure: 3 chapters: Chapter 1 reviews and analyzes scientific literature on musical integration into other pre-school activities, as well as musical forms. Chapter 2 consist of the survey data, with analysis and charts. Chapter 3 provides data on the educational project implemented in the pre-school age group. Thesis consist of: 42 pages, 1 table, 22 pictures, 5 annexes, 17 references. a list. en
dc.description.abstract Temos aktualumas. Švietimo integracija pasireiškia per meninį ugdymą, juolab, kad didėja jo poveikis asmenybės ugdymui ir ugdymuisi. Muzika viena iš labai svarbių kultūros raiškos priemonių – ja išreiškiami žmonių jausmai, mintys, troškimai, svajonės. „Vaiko muzikiniai gabumai ir muzikinis intelektas jau darželyje gali turėti didelės įtakos suvokiant ir analizuojant informaciją, tik svarbu, kad tam būtų panaudoti tinkami metodai“ (Katinienė, Vaičienė 2001). Problema: muzikos integravimas į kitas veiklas ne visada atitinka turinio esmę ir nėra pakankamai kūrybiškas, neturintis improvizacijos elementų. Objektas: muzikos integravimas į kitas priešmokyklinio amžiaus vaikų veiklas. Tikslas: išanalizuoti muzikos integravimą į kitas priešmokyklinio amžiaus vaikų veiklas. Uždaviniai: 1. Teoriškai pagrįsti muzikos integravimą į kitas priešmokyklinio amžiaus vaikų veiklas. 2. Atlikti muzikos integravimo į kitas priešmokyklinio amžiaus vaikų veiklas empirinį tyrimą. 3. Tyrimo rezultatų pagrindu suplanuoti, inicijuoti bei realizuoti edukacinį projektą. Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė; apklausa (raštu); Išvados: Kiekybinis tyrimas parodė, kad tėvai neturi pakankamai žinių apie muzikos integravimą į kitas veiklas. Vis dėlto, jie pritaria teiginiui, kad priešmokyklinio amžiaus vaikas muzikos klausytis gali piešdamas, žaisdamas, tyrinėdamas supančia aplinką. Pedagogų apklausos rezultatai parodė, kad pedagogai muziką integruoja, tačiau ne į visas veiklas. Taip pat tyrimo metu nustatyta, kad grupėse yra skurdus muzikos kampelis. Apžvelgiant projektą jis buvo sėkmingai suplanuota bei įgyvendintas, suteikė vaikams naujų muzikinių potyrių, instrumentų, o pedagogams idėjų ir paskatinimo kurti muzikos instrumentus iš įvairiausių priemonių. Darbo struktūra: 3 skyriai: 1-ajame skyriuje apžvelgiama ir analizuojama mokslinė literatūra apie muzikos integracija į kitas priešmokyklinio amžiaus veiklas, bei apžvelgiamos muzikinės formos. 2-ajame pateikiami ir sisteminami kiekybinio tyrimo duomenys bei pateikiami paveiksluose. 3-ajame skyriuje pateikti duomenys apie edukacinį projektą, kuris įgyvendintas priešmokyklinio amžiaus grupėje. Darbo apimtis: 42 – puslapiai, 1 - lentelė, 22 - paveikslai, 5 – priedai, 17 - literatūros šaltinių. sąrašas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Integracija, muzikos valandėlė, priešmokyklinukas, dainavimas en_US
dc.title Muzikos integravimas į kitas priešmokyklinio amžiaus vaikų veiklas. en_US
dc.title.alternative Music integration into other pre-primary aged children's activities. en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra