DSpace talpykla

Evaluating the effectiveness of reservation systems for hotels. The example of Radisson Blu Royal Astorija Hotel in Vilnius

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Alšauskaitė, Angelė
dc.date.accessioned 2019-02-15T09:10:43Z
dc.date.available 2019-02-15T09:10:43Z
dc.date.issued 2018-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/909
dc.description Alšauskaitė A. Viešbučių rezervavivimo sistemų efektyvumo vertinimas. „Radisson Blu Royal Astorija“ viešbučio Vilniuje pavyzdžiu. Profesinio bakalauro baigiamasis darbas. Vadovas lekt. Wlfred Simo Tchasse Ledoux; Kauno kolegija. Vadybos ir ekonomikos fakultetas, Turizmo ir viešbučių vadybos studijų programa. Kaunas, 2018.57 p. Darbo apibūdinimas: Rezervavimo sistemos funkcija yra svarbi bet kokio viešbučio rinkodaroje, kadangi tai yra pirmoji stadija kambario pardavimo procese. Šiuo metu, tema yra aktuali - viešbučio vadybininkams svarbu žinoti efektyvumą viešbučio rezervavimo sistemų ,nes tada galima surasti iš rezervavimo sistemos, ar viešbutis yra naudingas, aplankomas ar ne, ar jų rezervavimo sistema sugeba įvykdyti visas būtinas funkcijas. Darbo problema: svarbu išsiaiškinti viešbučių reservavimo sistemų tipus ir jų taikymo viešbytyje efektyvumą.Tikslingai išsiaiškinus reservavimo sistemos tipus galima įvertinti reservavivmo sistemos efektyvumą. Tačiau dėl literatūros trūkumo apie reservavimo sistemos tipus viešbučiuose kyla klausimas: kokios yra viešbučio reservavimo sistemos tipai ir koks jų efektyvumas „Radisson Blu Royal Astorija“ viešbutyje? Darbo tikslas: atskleidus reservavimo sistemų tipus ir koncepcijos esme įvertinti "Radisson Blu Royal Astorija" viešbučio naudojamų rezervavimo sistemų veiksmingumą. Darbo uždaviniai: 1. Išsiaiškinti viešbučių rezervavimo sistemų koncepcija, jos tipus ir principus. 2. Ištirti viešbučių rezervavimo sistemų efektyvumą, įvertinimo metodus. 3. Ištriti ir įvertinti taikomas reservavimo sitemas "Radisson Blu Royal Astorija" viešbutyje ir jų efektyvumą. Darbo metodai: literatūros šaltinių analizė, interviu, anketinė apklausa, SSGG analizė. Darbo struktūra: Teorinėje dalyje yra aprašoma reservavimo sistemų koncepcija, išskiriami reservavimo sistemų tipai ir kaip gali būti įvertintas reservavimo sistemos efetktyvumas. Praktinėje dalyje pateikiama viešbučio analizė, reservavimo sistemų efektyvumo pasiūlymai. Darbo rezultatai; Įvertinta reservavimų sistemų efektyvumas viešbučiui. Darbą sudaro 57 puslapiai, 7 lentelės, 13 paveikslai, 24 literatūros ir informacijos šaltiniai, 5 priedai. lt
dc.description.abstract Description of the work: The reservation system function is important in marketing any hotel, since this is the first stage in the room selling process. At the moment, the topic is relevant - it is important for hotel managers to know effectiveness of hotel reservations systems and their types, because it is possible to find out from a reservation system whether a hotel is profitable, visited or not, or their reservation system is able to perform all necessary functions. The main problem: when the reservation system types are identified, the efficiency of the reservation systems can be evaluated. However, due to the lack of literature about the types of reservation systems in hotels, the question is: what are the types of hotel reservation systems and how effective are they at “Radisson Blu Royal Astoria Hotel”? Research method: analysis of scientific literature review; interview, survey, SWOT analysis. Structure of the work: The theoretical part describes the concept of the reservation systems, distinguishes the types of reservation systems and how the efficiency of the reservation system can be assessed. Practical part provides hotel analysis, reservation systems efficiency suggestions. The results: Evaluated the effectiveness of reservation systems used in hotel. Scope of the thesis: the paper consists of 57 pages, 7 tables, 13 figures, 24 literature sources of information. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject Reservation systems, hotel, effectiveness en_US
dc.title Evaluating the effectiveness of reservation systems for hotels. The example of Radisson Blu Royal Astorija Hotel in Vilnius en_US
dc.title.alternative Viešbučių rezervavimo sistemų efektyvumo vertinimas. "Radisson Blu Royal Astorija" viešbučio Vilniuje pavyzdžiu en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra