DSpace talpykla

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybės gerinimas: situacija ir perspektyvos 2021

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kauno kolegija
dc.date.accessioned 2022-12-06T07:53:49Z
dc.date.available 2022-12-06T07:53:49Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybės gerinimas: situacija ir perspektyvos 2021. (2022). Kaunas, Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras en_US
dc.identifier.isbn 978-9955-27-622-7
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6963
dc.description.abstract Mokslinių straipsnių leidybos poreikį paskatino ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pokyčiai, siejami su inovacijomis, naujomis technologijomis, naujų empirinių tyrimų rezultatų sklaidos galimybėmis. Šis leidinys – tai Pedagogikos katedros bendradarbiavimo su absolventais, darbo rinkos atstovais ir kitų aukštųjų mokyklų pedagogų rengimo specialistais bei ilgamečiais partneriais rezultatas. Moksliniai straipsniai parengti remiantis 2021 metų pavasarį apgintais baigiamaisiais darbais, kurie buvo recenzuoti ir kvalifikacinės komisijos įvertinti teigiamai. Taip pat šie straipsniai yra peržiūrėti mokslinio komiteto. Leidinys yra recenzuotas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras en_US
dc.subject ikimokyklinis ugdymas en_US
dc.subject priešmokyklinis ugdymas en_US
dc.subject ugdymo kokybės gerinimas en_US
dc.title Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybės gerinimas: situacija ir perspektyvos 2021 en_US
dc.title.alternative Mokslo straipsnių leidinys en_US
dc.type Book en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra